קצר חשמלי: הארלי דייוידסון משהה את יצור ה-LiveWire

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חודשים ספורים לאחר שיצא אל השוק, הארלי דייוידסון עוצרת את ייצור האופנוע החשמלי שלה עקב בעיה במטען הבייתי. כרגע טרם יצאה קריאה לתיקון לאופנועים שכבר נמכרו


מבוכה להארלי דייוידסון. מדיווח של רשת פוקס סיזנס עולה כי יצרנית האופנועים האמריקנית עצרה בימים אלו את ייצורו של LiveWire – האופנוע החשמלי הראשון והמדובר של החברה אשר החל להימכר בארה"ב לפני חודשים ספורים. על פי הדיווח הסיבה לעצירת פס הייצור נובעת מתקלה במטען הבייתי המסופק עם האופנוע ומיועד לשימוש בשקעי החשמל הסטנדרטים הקיימים בכל בית.

על פי הצהרתה של הארלי דייוידסון עם השקת האופנוע, טעינת הסוללה שלה קיבולת של 15.5 קילוואט אמורה להתבצע ב-10 שעות בטעינה משקע חשמל ביתי. בעלי ה-LiveWire התבקשו להפסיק לעשות שימוש במטען הבייתי ולטעון את האופנוע באמצעות המטען המהיר או בעמדות טעינה מנוהלות.


הארלי לא הוציאה הודעה רשמית המפרטת מה התקלה במטען והסיבה אליה, אך נמסר כי מהנדסי החברה בודקים ומנסים לפתור את הבעיה שהתעוררה. יתכן מאד שמדובר בבעיית התחממות של המטען או ברמת טעינה לא מספקת. בשיחה של אחד מבכירי החברה עם מגזין הטכנולוגיה TechCrunch נאמר כי הפסקת הייצור, והקריאה ללקוחות להפסיק את השימוש במטען הביתי, נעשתה לאחר שנתגלתה תקלה במטען במהלך תהליך בקרת האיכות במפעל. עם זאת, למרות עצירת הייצור ואספקת האופנועים ללקוחות, הארלי דייוידסון לא פרסמה קריאה לתיקון לאופנועים הקיימים, כך שניתן להניח שלא מדובר בבעיה בטיחותית.

עצירת הייצור של LiveWire היא צעד חריג שפוגע בתדמיתה של הארלי דייוידסון, הנמצאת בעיצומו של תהליך להצערת המוצג, פיתוח דגמים חדשים ופניה לנישות וקהלים חדשים של רוכבים כחלק מתכנית החומש של החברה לשנת 2022. LiveWire הוא הסנונית הראשונה ביישום תכנית חומש זו, ולמרות מחירו הגבוה המתחיל בכ-30 אלף דולר הוא נחשב מקדם תדמית טכנולוגית עבור החברה ממילווקי שלא ממש נודעה במהלך השנים כמי שניצבת בחזית הפיתוח והטכנולוגיה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד