קליפורניה סטייל: ימאהה R3 בסגנון רטרו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוצים אופנוע רטרו מסוגנן מצד אחד, אך מודרני מצד שני? לסדנת GG Retro Fitz מקליפורניה יש פתרון ייחודי על בסיס ימאהה R3

בניית אופנוע קפה רייסר או אופנוע רטרו, יספר לכם כל בעל ניסיון, הוא פרויקט לא בהכרח פשוט המצריך לא מעט השקעה וגם כסף. אלא שלא תמיד מי שמעוניין במראה רטרו, מעונין לבנות אופנוע חדש מן המסד לטפחות, ובטח ובטח כמדובר שהבסיס הוא אופנוע ישן שזקוק לשיפוץ מאסיבי.
סדנה קליפורנית בשם GG Retro Fitz לקח את העניין ברצינות, ומציע לחובבי הרטרו פתרונות וקיטים לאופנועים סטנדרטים כדי לבצע בהם מהפך, כפי שאתם יכולים לראות באופנוע שתמונותיו מופיעות לפניכם.

אם תתאמצו תוכלו לגלות שמתחת לפרינג הקלאסי מסתתר בסך הכל ימאהה R3 צנוע, שבימים כתיקונם הוא בסך הכל אופנוע ספורטיבי המתאים לצעירים ומוגבלי רישיון, וקיבל מראה סבנטיז' מדליק הודות לקיט חדש שפיתחה הסדנה והוציאה כעת אל השוק.

הקיט כולל מסכה קדמית מלאה המותאמת להתקנת פנס קדמי עגול וקלאסי, משקף מעוגל שנלקח מימאהה FZR600 משנת 1989, פרינג מלא כולל חרב תחתונה, כיסוי למיכל הדלק, כיסוי למושב האחורי, "מחרשה" מינימליסטית מאחור וקליפאונים שונים ונמוכים יותר. מעבר לכך ממשיך האופנוע לעשות שימוש באותו מושב רוכב, יחידת תאורה אחורית וכנף קדמית. מעבר לכך, כל מכלולי האופנוע נותרו זהים למקור.

הקיט מבצע מהפך מרשים ב-R3 והופך אותו לבעל מראה רטרו מדליק והרמוני למדי. כבונוס, התקנת הקיט מאפשר לחסוך קצת יותר מ-4 ק"ג ממשקל האופנוע. מה שיותר נחמד הוא שעלות כל קיט הרטרו הזה עומדת בארה"ב על 1,200 דולרים בלבד כשהוא מגיע בצבע לבן בסיסי, זאת ללא הפנס הקדמי אותו יש צורך לרכוש בנפרד. בתוספת תשלום ניתן לקבל סכמות צביעה לבקשת הלקוח או סט מדבקות בעיצובים ושנים שישלימו את המראה הכללי.

אז נכון שעדין קל לזהות שמדובר באופנוע מודרני כפי שמסגירים החישוקים, הצמיגים והמפלט למשל, אבל השורה התחתונה היא שמדובר במהפך מרשים למדי במחיר נמוך בהרבה מאשר אם תבצעו הסבה שכזו בעצמכם. כך תוכלו לרכב על אופנוע מודרני לחלוטין, אך כלפי חוץ להתהדר בסטייל נוסטלגי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד