קימקו דאון טאון 350 TCS במבחן דרכים

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הקטנוע הפופולארי של קימקו השתדרג בתחום הבטיחותי עם בקרת משיכה, סיבה מצויינת לקחת אותו לרכיבת מבחן ולראות האם הוא עדין שומר על כוחו בשוק הצפוף

קימקו דאון טאון 350 TSC
דרגת רשיון: A1
מחיר: 30,900 ש"ח
מתחרים עיקריים: ימאהה X Max 300, הונדה פורזה 300, סאן יאנג CruiSYM 300

השורה תחתונה תחילה
קימקו דאון טאון 350 הוא קטנוע Full size מוצלח ופופלרי בישראל מזה מספר שנים. כעת עם בקרת אחיזה, הוא משדר תחושה מושלמת ובטוחה יותר.

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350
3 נקודות בקיצור:
1. קטנוע פשוט ומרווח. מתאים לנסיעות מן הפריפריה לעיר, וגם בתוכה
2. 
עוצמת הבלימה מרשימה מאד, ומרחקי הבלימה מצוינים, בהתאם
3. בולמי הזעזועים קשיחים, וזה פוגם בנוחות

ספיד-דייטינג
קימקו דאון טאון 350 הוא קטנוע מרווח, ובמבט ראשון הוא לא יוצא דופן ביחס למתחריו הישירים. המושב שלו נראה כמו כורסא קטנה, הפנס הקדמי נראה מעולה, ומתפקד היטב. ברכיבה זוגית לא יהיה לכם צפוף עליו אבל אל תצפו למקום רב  מתחת למושב. דאון טאון משדר תחושה איכותית החל בלוח שעונים פשוט וקריא ועד ל"מחרשת הפלסטיק" מאחור. זה קטנוע שעובד טוב בתוך העיר, ועוד יותר טוב  בכביש מהיר.

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350
כמה סוגרת? 
דאון טאון 350 מונע באמצעות מנוע סינגל ארבע פעימתי מוזרק דלק בנפח 321 סמ"ק, שמייצר כ-30 כוחות סוס. יחסית לקטגוריה זה נתון מכובד, והוא מזיז 189 קילוגרמים לפני רוכב. למרות הנתון התיאורטי במציאות זה מרגיש קל יותר – גם כאשר דוחפים את הכלי ללא מנוע וגם כאשר רוכבים עליו ומרגישים איך הוא משתף פעולה עם הרוכב. 

מערכת הבלימה וה-ABS , מתוצרת חברת בוש הגרמנית, פועלת באופן יוצא דופן לטובה, ומקנה לרוכב המון ביטחון. בוש אחראית גם למערכת הבלימה המשולבת המשולבת (CBS), אשר מתערבת בבלימה באופן מדוד ועובדת היטב.

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350
קטנוע המבחן עבר  קצת יותר מ-9,000 ק"מ תחת ידיים חסרות רחמים וכתוצאה מכך, כנראה, הבולמים הקדמיים והאחוריים התעייפו מעט. זאת אולי הסיבה לקשיחות הנסיעה שפגעה בנוחות ולא פירגנה לגיהוץ הדרכים. יחד עם זאת, דאון טאון 350 תוכנן לצלוח בקלות רכיבות מן הפרברים לעיר, והוא משייט בנינוחות במהירויות של 120-130 קמ"ש ומותיר קצת עודפים לצורך עקיפות. 

התאוצות – גם מעמידה וגם בתנועה – חרישיות, וזאת למרות שהקטנוע צובר מהירות בקצב מפתיע לטובה. פעולת הוואריאטור משתלבת באופן חלק לאורך כל קשת המהירויות, למעט נקודה סביב ה-25 קמ"ש שבה מרגישים בקופצניות מסוימת שלא הצלחתי לרסן. בתוך העיר, למרות האורך והרוחב, זווית ההיגוי טובה וזריזה כך שהיא מאפשרת לחתוך בקלות את טורי המכוניות.

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350
גיקסייד
על הכידון מותקנים מינימום כפתורי שליטה, ובעיניי, בימים אלה של עודף טכנולוגיה, זאת ברכה. אנשי קימקו התקינו בקרת אחיזה (TCS- Traction Control System) שאותה אפשר לנתק אם מרגישים צורך לעשות את זה, אבל אין באמת סיבה כיוון שהיא משדרגת את רמת הבטיחות והביטחון של הרוכב, בעיקר בכבישים חלקלקים.

מיגון הרוח ראוי לציון לשבח ובכלל זה שני "תאי כפפות" לא ננעלים שמוטמעים בו, שבתוך אחד מהם יש שקע USB לטעינת טלפון. המושב נפתח באמצעות סיבוב המפתח במתג ההתנעה, והוא מוחזק פתוח באמצעות בוכנה הידראולית. בתוך תא האכסון דולקת מנורה, וזה עניין שימושי שחוסך צורך לחפש את הפנס של הטלפון בלילות.

קימקו, דאונטאון, קימקו דאונטאון, קימקו דאונטאון 350מדד הסקס-אפיל 
בואו, זה קטנוע, כן? אז דאון טאון 350 הוא כלי עבודה שימושי ולא אופנוע סקסי וסטייליסטי. הפנס הקדמי ויחידת התאורה שלתוכה הוא משולב מרשימים, והמושב מעוצב בתצורת "ספורט-מנהלים".

2 תגובות

  1. קימקו DTX360 במבחן דרכים | TheDoo

    […] ב-TheDoo קימקו דאונטאון 350 TCS במבחן דרכים הונדה ADV 350 במבחן דרכים סאן יאנג קרוזים אלפא 300 במבחן […]

  2. הונדה ADV 350 מול קימקו DT360X במבחן השוואתי | TheDoo

    […] עוד ב-TheDoo ARIIC LK300T במבחן דרכים סאן יאנג קרוזים אלפא 300 במבחן דרכים קימקו דאונטאון 350 במבחן דרכים […]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד