פארק השעשועים של דוקאטי יוצא לדרך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מנכ״ל החברה השתתף בטקס הנחת אבן הפינה לפארק שעשועים הנבנה בצפון איטליה, וחשף פרטים על האטרקציות. הפארק צפוי להיפתח בשנת 2019

כשבעה חודשים לאחר שדוקאטי הכריזה כי תקים פארק שעשועים בצפון איטליה, יצרנית האופנועים חושפת פרטים נוספים על האטרקציות שיהיו בו. החשיפה נערכה עם הנחת אבן הפינה לאטרקציות, שישולבו למעשה בפארק השעשועים מירבילנדיה הנמצא במחוז הולדתה של דוקאטי, אמיליה-רומאניה.

על פי החברה, האטרקציה המרכזית בפארק תהיה רכבת הרים ייחודית שתדמה את חווית הרכיבה על הפניגאלה V4. ״האטרקציה תהפוך את המבקרים לרוכבים״, נאמר בהודעת החברה. ״יהיה באפשרותם לשלוט בתאוצת הכלי ובבלימתו. כל רכיבה תהיה כמו תחרות אותנטית מול רוכב נוסף, שיהיה על כלי הניצב במסילה מקבילה״.

טקס הנחת אבן הפינה (תמונה: דוקאטי/ יח״צ)

המתחם של דוקאטי בפארק השעשועים יכסה כ-35 אלף מטרים רבועים. כפי שפורסם כבר בעבר, מלבד רכבת ההרים יהיו במתחם סימולטורי רכיבה, אטרקציות לכל המשפחה וחנות מזכרות ואביזרים. כמו כן, יהיו במתחם גם אזורי התרעננות שיעוצבו בסגנון החזון של דוקאטי.

״פארק דוקאטי יספק חוויה מלהיבה עם אטרקציות בנושאי אופנועים הן לילדים והן למבוגרים״, אמר בטקס הנחת אבן הפינה מנכ״ל דוקאטי קלאודיו דומניסאלי. ״החברה שלנו תמיד דגלה בתשוקה וביצירת מערכת שהולכת הרבה מעבר לרכיבה עצמה״.

מנהל פארק מירבילנדיה ריקרדו מרסנטה הוסיף בטקס כי החברה מכוונת להשלים את בניית הפארק בשנת 2019. הוא לא נקב בתאריך יעד מדויק, אך הוסיף כי ״ההנהלה מאמינה כי החלק הזה בפארק ימשוך מבקרים זרים רבים המתעניינים באופנועים״. מלבד מרסנטה ודומניסאלי, בטקס הנחת אבן הפינה נכחו גם הרוכבים מרקו מלאנדרי ואנראה דוביציוזו, המתחרים עבור דוקאטי.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד