מי רוצה לרכב עם ולנטינו רוסי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אירוע מיוחד של יצרנית המיגון דיינז יאפשר לכם לעלות למסלול עם הרוכב האגדי, כשעלות הכרטיס היא תרומה לבית מרקו סימונצ’לי.

אם אתם גולשים באתר הזה, כנראה שאיפשהו בראש רשימת החלומות שלכם רשום בטוש עבה: ״לפגוש את ולנטינו רוסי, ולבקש ממנו כמה טיפים לשיפור הרכיבה״. יצרנית ביגוד הרכיבה האיטלקית דיינז מציעה עכשיו את האופציה הזאת, אבל היא תעלה לכם לא מעט כסף.

ב-17 לאפריל החברה תערוך במסלול מיזאנו המפורסם בצפון מזרח איטליה אירוע שנקרא ״מאסטרי הרכיבה״. באירוע זה, רוכבים חובבנים יוכלו ללמוד ולשפר את הטכניקה שלהם מכמה הרוכבים המפורסמים בעולם. בראש מעל כולם עומד ולנטינו רוסי – אלוף העולם ב-MotoGP תשע פעמים ומי שלדעת רבים נחשב לרוכב הטוב בהיסטוריה.

בית מרקו סימונצ׳לי

ההדרכה עם רוסי תתחיל בשיעור תיאורטי של רבע שעה, לאחריו שני סבבים על המסלול באורך 20 דקות כל אחד, ואז שיעור תיאורטי מסכם באורך 20 דקות. החברה מציעה רק מקום אחד בשיעור הפרטי המאוד מיוחד הזה, והוא יינתן למי שיסכים לתרום הכי הרבה כסף לבית מרקו סימונצ׳לי, שנחנך לפני מספר חודשים באזור. מדובר במרכז קהילתי שיקומי שקרוי על שם הרוכב המבטיח שנהרג לפני שבע שנים.

כרגע, התרומה הגבוהה ביותר שהוצעה עומדת על 8,000 יורו. עם זאת, ישנן גם אפשרויות זולות יותר שלא כוללות את ולנטינו רוסי. כך, לדוגמא, תוכלו לשלם כ-1,360 יורו עבור קורס עם הרוכבים המקצועיים פרנקו מורבידלי, לוקה מריני, לורצנו בלדסארי ומרקו בזצ׳י. באותו אירוע יערכו קורסים נוספים הנוגעים לרכיבה תחרותית ולבטיחות, ללא מדריכים מפורסמים, בעלות משתנה של בין 150 יורו ל-730 יורו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד