כשחושבים על יצרניות אופנועים איטלקיות אופנועים חשמליים הם לא הדבר הראשון שעולה בראש, אך טאקיטה האיטלקית רוצה להיות מהמובילות בתחום ואחרי שהשקיעה בתחום אופנועי השטח הציגה לאחרונה גם קרוזר.
החברה הקרויה על שם האלה מהמיתולוגיה הרומית הידועה גם כ"אלה השקטה" (את העובדה כי הייתה אלת המתים שכחו לציין באתר החברה) הוקמה בשנת 2009. תחילה מיקדה החברה את מירב מאמציה בפיתוח של אופנוע אנדורו חשמלי, כזה שיוכל לקרוא תיגר על האופנועים הקונבנציונליים בעלי מנועי הבעירה הפנימית. מאז הציגה החברה את גרסת השטח שלהם במספר גרסאות תחת השם T-Race ולאחרונה הציגה אף אופנוע קרוזר בשם T-Cruise.
כרגע באתרה של החברה תחת השם T-Race יש לא פחות מחמש גרסאות לאופנוע השטח שלהם: ראלי, פלאט-טרק (בשם דיאבוליקה), אנדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו. האופנועים כולם מצוידים בסוללות ליתיום פולימר בעלת קיבולת שבין 4 קילוואט-שעה ועד 10.6 קליוואט-שעה, שלדת כרומולי והספקים של 30 כ"ס, 33 כ"ס או 36 כ"ס ומומנט שבין 6 קג"מ ל-7.6 קג"מ, בהתאם לדגם. הרוכב גם יכול לבחור בין שתי מפות ניהול מנוע הקובעות את עצמת בלימת המנוע. מעניינת במיוחד הבחירה בשילוב של תיבת הילוכים עם חמישה הילוכים ומצמד הידראולי, שנועדה לקסום לרוכבים שרגילים לאופנוע בעל מנוע בעירה פנימית ותיבת הילוכים רגילה, בניגוד לרוב האופנועים החשמליים האוטומטיים.
האופנועים מצוידים בחיפויים עשויים קבלר וסיבי פחמן והמתלים מתוצרת מרזוקי ואוהלינס ומשתנים בהתאם לדגם. כמובן שגם מידות הגלגלים משתנות בהתאם לייעוד, עם גלגל במידות 17 אינטש לדגם הסופרמוטו, 19 אינטש בגרסת דיאבוליקה, 21 ו-18 אינטש לדגמי האנדורו והראלי או 21 ו-19 אינטש לדגם המוטוקרוס. אנשי החברה מדווחים על טווח רכיבה של כ-120 ק"מ לדגמי הראלי והפלאט-טרק, שעה ורבע של רכיבה לדגם המוטוקרוס והסופרמוטו ו-60 ק"מ לדגם האנדורו.
לפני כמספר חודשים הציגה החברה גם דגם קרוזר בשם T-Cruise. האופנוע החדש מוצע עם שלוש סוללות שונות המספקות טווחים של 80 ק"מ, 150 ק"מ ו-270 ק"מ בהתאם לקיבולתן. ההספק עומד על 40 כ"ס ו-7.1 קג"מ וגם כאן יש תיבת הילוכים ואפילו הילוך רוורס. הרוכב גם יכול לבחור בין שלוש אפשרויות למיקום הרגליות.