לרכוב ולסמס? במוטוג’יפי עוברים להודעות טקסט

דוקאטי מוטוג'יפי לוח מחוונים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ה-FIM אישר שליחת הודעות טקסט ללוח המחוונים של הרוכבים החל מעונת 2018

הוועדה המארגנת של מרוצי המוטוג'יפי הודיעה כי החל מעונת 2018, תותר שליחת הודעות טקסט ללוח המחוונים של האופנועים המתחרים על המסלול.

כרגע משתמשות הקבוצות בלוח אותו הן מוציאות בסמוך לקו ההתחלה\סיום (Pit Board), אך מדובר בכלי פרימיטיבי למדי. רוכבים רבים ציינו בעבר כי הגיע הזמן שיכולו לקבל הודעות בצורה ברורה יותר.

אחת הבעיות אליה מתייחסים הרוכבים היא הקושי לקרוא את לוח ההודעות כשעוברים בישורת בשיא המהירות. כך רוכבים לעיתים לא מקבלים הודעות קריטיות שיכולות לעלות לרוכב באובדן הסיכוי לנצח את המרוץ, שלא לומר להיפסל לגמרי.

דוגמא אחת היא כאשר רוכב מקבל עונש לעבור ברחבת הטיפולים ולא רואה את ההודעה לעשות זאת. מי שלא ממלא אחר ההוראה לאחר מספר הקפות פשוט נפסל מהמרוץ.

וולנטינו רוסי
קצת קשה לקרוא לוחות עם הודעות בשיא המהירות בישורת

הכוונה כי הודעות שישלחו לרוכבים ללוח המחוונים ימנעו הישנות של מקרים כאלו. אלא שההחלטה מאפשרת גם לקבוצות לשלוח הודעות באופן חופשי. הדבר יכול להפוך את כל נושא אסטרטגית המרוצים, בייחוד במרוצים בהם יש צורך להחליף אופנוע כשיורד גשם, למסובכת הרבה יותר. יש לציין כי כבר כעת חלק מהאופנועים יכולים לקבל הודעות מסוימות מהנהלת המרוץ, אך יכולת זאת מוגבלת כרגע.

כאמור, החל מעונת 2018, יורשו הנהלת המרוץ והקבוצות להעביר הודעות לרוכבים. תחילה הדבר יתאפשר בקטגורית המוטוג'יפי וקטגוריית המוטו3 בהן יש אחידות במערכות האלקטרוניות. בעונת 2019, תצטרף גם קטגורית מוטו2, עם החלפת מנועי הונדה במנועי טריומף.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד