לרכב כמו שוורצנגר: האופנוע משליחות קטלנית 2 מוצע למכירה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אם תמיד חלמתם להיות כמו הטרמיניטור, יש לכם הזדמנות לרכוש את ההארלי דיוידסון Fat Boy עליו רכב שוורצינגר בסרט שליחות קטלנית 2, אבל המחיר של פיסת הקאלט הזו יהיה אסטרונומי

האופנוע מאחד המרדפים ההוליוודיים המפורסמים בהיסטוריה, בטח ובטח בהם השתתף אופנוע, מוצע כעת למכירה פומבית. מדובר בהארלי דווידסון "Fat Boy" עליו רכב ארנולד שוורצנגר בעצמו במהלך הסרט שליחות קטלנית 2 הידוע בעולם גם כ-Terminttor 2 שייצא בשנת 1991.

האופנוע יעלה למכירה פומבית בין ה-6 ל-8 ביוני, באירוע תחת הכותרת ״אייקונים ואגדות הוליוודיות״. הוא צפוי להימכר ב-200 עד 300 אלף דולר, ומי שיזכה בו יקבל אופנוע כמעט ומוכן לרכיבה בכביש. לפי הפרסום באתר המכירה הפומבית, האופנוע גמע בסך הכול 392 מיילים (631 קילומטרים), והוא מגיע שלם מלבד מראות הצד שנעלמו איפשהו ב-27 השנים האחרונות.

כזכור בתחילת הסרט, הטרמיניטור T800 – הוא שוורצנגר – מגיע מהעתיד ובמגרש החנייה של בר מקומי, אחר שכיסח את כל יושביו נדרש לבחור אופנוע. הוא עובר שם בין מגוון אופנועי הארלי וימאהה. הוא בוחר לבסוף בדגם ה-FLSTF Fat Boy ומשם מתחילות מגוון סצנות מרדף.

בסצנה המפורסמת מכולן, מציל T800 את ג׳ון קונור מהאויבים מהעתיד. המרדף עובר במקומות איקונים בעיר לוס אנגל׳ס, עד שלבסוף שוורצנגר מציל את קונור הרכוב על אופנוע שטח מדגם Honda XR.

מלבד האופנוע, במכירה הפומבית שתערך בקרוב יוצעו למכירה עוד מגוון מזכרות מסדרת הסרטים. כך, בין היתר, יעלה למכירה ג׳קט ששוורצנגר לבש בסרט הראשון כשהוא רכוב על אופנוע. הייחוד בג׳קט רכיבה זה הוא שהוא מגיע עם חורי יריות מדממים.

הסרט ״שליחות קטלנית 2״ זכה להצלחה הקופתית הגדולה ביותר בשנה בה הוא יצא. הוא גרף הכנסות של חצי מיליארד דולר, כמו גם ארבעה פרסי אוסקר על אפקטים ויזואלים וקוליים. אבל מעל לכל חרוט ממנו המשפט הידוע "אבטה לה ויסטה, בייבי", שנראה שאין תואם ממנו כשאתם רוכבים על גבי Fat Boy שחור.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד