באיחור מה לאחר יתר היצרניות היפניות, ק.ט.מ והוסקוורנה, גם בסוזוקי חושפים פרטים על דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת 2019. לאחר שבשנה שעברה עיקר השינויים נעשו ב-RMZ450, השנה מתמקדים עיקר השינויים באח הקטן, כשלמעשה מגדירים בסוזוקי את RMZ250 לשנת 2019 כאופנוע חדש לחלוטין. נכון לעתה מסוזוקי חושפים רק תמונות ופרטים ראשונים אודות הדגם החדש, כאשר החשיפה המלאה תיעשה בחודש ספטמבר. אל השוק יגיע האופנוע באופן חריג רק בפברואר 2019, זאת בניגוד למקובל שכבר בחודש אוגוסט מוצעים דגמי שנת הדגם החדשה למכירה בארה"ב ובשאר העולם.
אז האם יש למה לחכות? לפחות על פי הפרטים הראשוניים שחשפה סוזוקי בהחלט כן. עיצוב האופנוע, הצביעה והפלסטיקה נעשתה בהשראת RMZ450, אבל ישנם עוד לא מעט שינויים. בסוזוקי מצהירים כי לדגם החדשה של RMZ250 ישנה שלדה וזרוע אחורית חדשות, קלות וקשיחות יותר מבעבר, יחד עם מזלג חדש המתבסס על שיטת הקפיצים ולחץ השמן הקלאסית.
בסוזוקי מבטיחים גם שדרוג למנוע, שיזכה לתוספת כוח ולתגובת מצערת טובה יותר, מערכת פליטה חדשה וקיצור יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים. בתחום האלקטרוניקה צפוי שדרוג למערכת בקרת המשיכה ולבקרת הזינוק, אך לא ידוע כרגע אם יצטרפו גאדג'טים נוספים כמו בחירת מפות הצתה או אפשרויות כיול שונות למנוע דרך אפליקציה למשל, כפי שיש בימאהה YZ250F החדש.
במקרה של ה-RMZ450 מסתכמים השינויים לשנת 2019 בעיקר בקפיץ חדש לבולם האחורי, כיול מתלים משופר ושינויים קלים בגרפיקה. האופנוע יהיה זמין בגרסה העדכנית שלו כבר בחודש אוגוסט הקרוב בארה"ב ומחירו יעמוד על כ-9,000 דולר.
עוד חידושים בתחום המוטוקרוס:
דגמי המוטוקרוס של הונדה ל-2019
דגמי המוטוקרוס של ימאהה ל-2019
דגמי המוטוקרוס של קאוואסאקי ל-2019
דגמי המוטוקרוס של ק.ט.מ ל-2019