לקראת מילאנו: ימאהה מעדכנת את דגמי ה-125 הספורטיביים ומרעננת את משפחת ה-XMax

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בין החידושים החשובים של ימאהה לתערוכת מילאנו נמנים דגמי R125 ו-MT125 מעודכנים וגם מתיחת פנים למשפחת דגמי ה-XMax - כולם צפויים לנחות בישראל בשנה הבאה

תערוכת מילאנו תיפתח אמנם רק בסוף השבוע, אבל כבר כעת חלק מיצרניות הדו"ג מתחילות בחשיפת הדגמים אותם יציגו ויגיעו לכבישים במהלך 2023. ימאהה היא בין הראשונות לחשוף את חידושיה, ולפחות בשלב זה היא מתמקדת בדגמים קטני הנפח.

צמד דגמי ה-125 הספורטיביים R125 ו-MT125 עברו מתיחת פנים קלה שכוללת מספר עדכונים מהותיים, אם כי יחידת ההנעה שכבר עברה התאמה לתקינת יורו 5 נותרה ללא שינוי. שני הכלים זכו ללוח מחוונים דיגיטלי חדש וצבעוני בגודל 5 אינטש בעל קישורית BT ותאימות לאפליקציית MyRide של ימאהה המאפשרת לאסוף ולהציג נתוני רכיבה שונים. חשובה לא פחות עבור הרוכבים הצעירים והלא מנוסים היא הוספת מערכת בקרת משיכה כסטנדרט. בנוסף קיבלו שני הכלים הכנה להתקנת קוויקשיפטר.


בעוד MT125 לא זכה לשינויי עיצוב למעט סכמות צביעה שונות, R125 שהוצג בשנת 2019 זכה לרענון עיצובי מקיף עם פרינג חדש ומסכת חזית בעלת יחידת תאורה מרכזית בהשראת ה-R7 שהוצג השנה שעברה, כשגם הצביעות בכחו א בשחור הן בהשראת הסופרסופרט בנפח בינוני של ימאהה. בנוסף, ובניגוד לאח הערום, קיבל R125 גם משולשים עליונים חדשים וקלים יותר לצד מתגים חדשים בידור הדומה לזה של ה-R1.



לצד דגמי ה-125 מעדכנת ימאהה גם את משפחת קטנועי XMax הפופולארית. השינויים מתמקדים בעיקר בהיבט הקוסמטי, כאשר כעת הקטנועים מציגים חזית חדשה עם קצה מחודד דמוי האות X לצד פנסי LED בהשראה עיצובית מה-TMax החדש שהוצג בשנה שעברה. המושב עוצב מחדש בסגנון מדורג לשיפור תנוחת הרכיבה והוא מציע כאופציה בריפוד דמוי עור. לוח מחוונים חדש כולל מעתה שני צגים דיגיטליים זה מעל זה. העליון בגודל 3.2 אינטש עבור מד המהירות והתחתון בגודל 4.2 אינטש הוא בעל תצוגת מידע משתנה וקישורית BT. מבחינה מכאנית לא עברו מנועי ה-XMax בנפח 125 ו-300 סמ"ק שינויים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד