לקראת מילאנו: טריומף חושפת את הסקרמבלר 1200

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
טריומף לא מחכה לתערוכת מילאנו וחושפת כבר עתה את הסקרמבלר 1200 המסקרן שיוצע בשתי גרסאות: XC הסטנדרטית ו-XE עם יכולת שטח משודרגת

יצרניות האופנועים מחממות לקראת תערוכת מילאנו, וכבר בימים הקרובים נזכה לראות שלל של חשיפות מקדימות לחידושים אשר יוצגו בתערוכה החשובה ביותר עבור תעשיית האופנועים. טריומף היא מהראשונות לנצל את ההזדמנות כאשר חשפה בסוף השבוע בלונדון את הסקרמבלר 1200 המסקרן, זאת לאחר לא מעט קדימונים שטופטפו לרשת ולתקשורת בחודשים האחרונים.

לטריומף כידוע יש קו שלם של אופנועי רטרו, וחלקם אפילו מעוצבים בסגנון סקרמבלר כמחווה לדגמי עבר הרבה לפני שאופנת הסקרבלרים שטפה את התעשיה. עם זאת, סקרמבלר 1200 הוא דגם שעומד בפני עצמו בקו הדגמים של החברה, ולא תת גרסה בדומה למשל לספיד סקרמבלר המחודש שנחשף לאחרונה בתערוכת קלן שהוא גרסה קרבית לספיד טווין הסטנדרטי.

אי אפשר לכתוב על האופנוע החדש בלי להתייחס קודם כל לעיצוב, והוא פשוט נפלא. רטרו למופת עם ירידה מרשימה לפרטים ומאפייני סקרמבלר קלאסיים כמו הכידון הגבוה, המושב השטוח וכמובן המפלטים הגבוהים לידי הגוף. ישנן גם נגיעות מודרניות שהוסוו היטב בעיצוב הכללי כמו הפנס הראשי בעל חתימת ה-LED ולוח המחוונים הדיגיטלי בעל התצוגה המשתנה.

ליבו של טריומף סקרמבלר 1200 הוא מנוע הטויין המקבילי המוכר של החברה המשמש גם את סדרת הבונווויל, המעוצב גם הוא בסגנון רטרו למרות שהוא מודרני למהדרין עם גל זיזים עילי כפול, הזרקת דלק ומצערת אלקטרונית. המנוע מספק 90 כ"ס ב-7,400 סל"ד ומומנט מרבי של 11.1 קג"מ ב-3,950 סל"ד, תוספת כוח של 12.5% בהשוואה לבונוויל T120.

טריומף תציע את שתי גרסאות לסקרמבלר 1200: XC בעלת אופי דו-שימושי מכוון כביש ו-XE הנוטה יותר לכיוון השטח. בשתי הגרסאות ישנם חישוקי שפיצים בקוטר "21 מלפנים ו-"17 מאחור, כשמלבד שינויים עיצוביים קלים עיקר השינוי נמצא בשלדה. ל-XE מזלג קדמי עבה יותר (47 לעומת 45 מ"מ) וזרוע אחורית ארוכה יותר, כאשר מהלך המתלים מלפנים ומאחור עומד על 250 מ"מ במקום 200 מ"מ בגרסת ה-XC.

כפועל יוצא מכך, גאומטריית המתלים השתנתה, מרווח הגחון מעט גדול יותר והמושב גבוה ב-3 ס"מ (87 ס"מ בסך הכל). בשתי הגרסאות המזלג הקדמי מתוצרת שוואה והבולמים האחוריים מתוצרת אוהלניס הם בעלי אפשרויות כיוונון מלאות. שינוי נוסף הוא הוספת מצב רכיבה off road pro נוסף לחמשת מצבי הרכיבה השונים שמציע האופנוע (כביש, גשם, ספורט, שטח ומצב אישי) המאפשרים כיול שונה למצערת, למערכת ה-ABS ולמערכת בקרת המשיכה.

כנהוג אצל טריומף המראה הוא רטרו, אבל האבזור הוא בגזרת ההייטק. סקרבלר 1200 מגיע כסטנדרט עם מצמד מחליק, מפתח חכם, בקרת שיוט, ידיות מחוממות (אופציה ב-XC) ושקע USB לטעינה. אם זה לא מספיק, טריומף סקרמבלר 1200 הוא גם האופנוע הראשון שמציע שליטה ישירה במצלמת ה-GoPro דרך קישורית בלוטות' . הלקוחות יוכלו לבחור בין שתי חבילות אבזור משלים עם מיגונים שונים, מזוודות עור מעוצבות ואופציה לצמיגים בעלי פרופיל שטח קרבי יותר לגרסת ה-XE.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד