תערוכת קלן: טריומף מעדכנת את דגמי הטווין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
טריומף מעדכנת את דגמי הטווין הבסיסיים שלה בגרסאות הכביש והסקרמבלר עם תוספת של כוח, אלקטרוניקה ועוד קצת סטייל

בעוד רוב החידושים שנחשפו בתערוכת קלן הגיעו בדגמים גדולים ויקרים יחסית (למשל ב.מ.וו R1250GS או סוזוקי קטאנה), בטריומף העדיפו שלא לצעוד עם הזרם ולחשוף את הסקרמבלר 1200 המסקרן, אלא להתמקד דווקא בצמד הדגמים הבסיסיים והעממיים של החברה. מדובר בדגמי הספיד טווין, שהוצג בשנת 2016 ומיועד לכביש, והספיד סקרמבלר, בעל האופי הדו"שי שהוצג בשנת 2017. שניהם מהווים את כרטיס הכניסה לקו דגמי הרטרו של החברה הבריטית.

שני הדגמים חולקים את אותו מנוע טווין מקבילי בנפח 900 סמ"ק המשמש גם את דגמי הבונוביל, שקיבל עדכון משמעותי לתפוקה, בין היתר הודות לניהול מנוע משופר, גל ארכובה קל יותר וגלי איזון חדשים. ההספק המרבי עלה ב-10 כ"ס ל-65 כ"ס המתקבלים מעתה ב-7,500 סל"ד, 500 סל"ד גבוה יותר מבעבר. המומנט המרבי עומד על 8.1 קג"מ המתקבלים ב-3,200 סל"ד בדגם הסקרמבלר הדורש יותר גמישות לאור האופי הדו-שימושי, לעומת 3,800 סל"ד בספיד טווין.. בנוסף מותקן בשני האופנועים מצמד חדש וקל יותר שמעתה הוא גם מוגבל החלקה, האמור לאפשר החלפת הילוכים חלקה יותר.

המזלג הקדמי עבר כיול מחדש ומערכת הבלימה בשני הדגמים שודרגה, עם מעבר לקאליפר קדמי בעל 4 בוכנות מתוצרת ברמבו, כשמעתה מותקנות בהם מערכות ABS ובקרת משיכה הניתנות לניתוק. עוד במסגרת השדרוגים ברוח הזמן: פנס אחורי בטכנולוגיית LED, חיישן לחץ אוויר בצמיגים  ושקע USB לטעינה. בדיוק מה שהיה חסר לסטיב מקווין בטריומף שלו.

מעבר לכך כל אחד מהדגמים זכה לשורת עדכוני עיצוב, כל אחד בהתאם לייעודו ואופיו. הספיד טווין שמעוצב בהשראת דגמי הטווין של שנות ה-60' קיבל חישוקי אלומיניום חדשים ומעוצבים, עדכון לפנס הקדמי, גימור מחודש לצדדי מיכל הדלק ולוח מחוונים מעודכן בסגנון רטרו. בנוסף ניתן יהיה לקבל את האופנוע עם חבילת עיצוב אישית בה המנוע צבוע והמכלולים צבועים בשחור עם גימורים מתכתיים לבית המצערת לצינורות הפליטה, כמו גם מושב בריפוד דמוי ז'מש יוקרתי.

ספיד סקרמבלר המעוצב בסגנון דגמי ה-TR6 והטרופי הקלאסיים, ממשיך להציע סגנון דו"ש בטעם של פעם, עם חישוקי שפיצים, צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי קל ומפלטים גבוהים הצמודים לגוף האופנוע. בנוסף יוצע האופנוע מעתה עם חבילת Urban Tracker שבה כנף קדמית גבוהה, סט מיגונים לפנס הקדמי,לגחון ולמפלטים, מכסי אלומיניום צדיים,מושב שונה ותיק עור בעיצוב קלאסי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד