לגו מציגה: הארלי דייוידסון "פאט בוי" בגדול ובקטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית הצעצועים לגו מציגה דגם בגודל מלא של הארלי דייוידסון פאט בוי הבנוי מלבני המשחק המפורסמות. המטרה: לקדם ערכת בניה חדשה להארלי פאט בוי שתגיע לחנויות בחודש הבא

לחברת הצעצועים לגו, המייצרת את לבני הבניה המפורסמות בעולם, ישנה מסורת של יצירת דגמים של כלי רכב בגודל מלא מלבני הלגו. בימים אלו מציגה החברה דגם חדש בגודל מלא של אופנוע הארלי דייוידסון פאט בוי, מהדגמים הוותיקים והפופולארים של הארלי. הדגם המרשים נבנה מ-69,569 לבני לגו וכולל 600 אלמנטים שונים, כשהזמן הנדרש לבניית הדגם עמד על 865 שעות עבודה. הדגם ינדוד בתצוגה ברחבי העולם חנויות לגו וסוכנויות הארלי דייוידסון נבחרות, כשהמטרה היא קידום מכירות של ערכת קיט חדשה של הארלי פאט בוי 2019 שתצא לשוק ב-1 באוגוסט.

אגב, לא מדובר בערכה הראשונה שהוציאו יחד לגו והארלי דייוידסון לאספנים, כשבעבר הוצעה ערכה של הארלי ספורטסטר XL משנת 1957. הארלי דייוידסון מצידה הוציאה בעבר עוד ערכות בניה של דגמים שונים בשיתוף "מגה בלוקס" של חברת הצעצועים מטאל, המתחרה של לגו. לגו מצידה הציעה לא מעט ערכות בניה לדגמי אופנועים עם דגש על הצד הטכני שלהם, כמו למשל בערכה שהוציאה בהשראת ב.מ.וו R1200GS.


הערכה החדשה הכוללת 1,023 חלקים היא מסדרת "לגו Creator" שבה מוצעים דגמי כלי רכב שהם העתקים של כלי רכב אמיתיים בשילוב אלמנטים טכניים. מעבר להיותה העתק מוקטן של האופנוע המקורי, לא מדובר בדגם סטטי לגמרי אלא כזה שמאפשר מספר פעולות כמו באופנוע רגיל. למשל כידון המאפשר תנועת צידוד, ידית בלם ורגלית הילוכים נעות וג'ק צד מתקפל. לא מדובר בדגם קטן, ואורכו הוא 33 ס"מ, גובהו 20 ס"מ ורוחבו 18 ס"מ ,כך שהוא בהחלט יתפוס מקום על שולחן העבודה שלכם.

העיצוב נאמן מאד למקור עם ירידה מרשימה לפרטים, החל מלוח המחוונים הקטן, צלעות הקירור על המנוע וכלה בסמלים על מיכל הדלק ועל כיסוי המנוע, כמו גם צינורת המפלט המתעקלים שדרשו מחשבה כדי לבנותם מלגו. עם זאת חדי העין יבחינו שבניגוד לפאט בוי האמיתי המונע באמצעות רצועה, הדגם של לגו משיקולי פרקטיקה "מונע" על ידי שרשרת.

את הערכה החדשה ניתן יהיה כאמור לרכוש החל מתחילת החודש הבא מאתר לגו ומחירה לצרכן הוא 100 דולר בלבד, לא מחיר גבוה בהשוואה לערכות לגו מקבילות או לדגמים מיניאטורים אחרים בקנה מידה ורמת דיוק דומות. כמו כן יהיה ניתן להשיגה גם בסוכנויות הארלי דייוידסון.
בינתיים, אז עד שתחנו אצלכם את הפאט בוי של לגו אצלכם באוסף הדגמים בויטרינה, תוכלו ליהנות מסרטון הפרסומת שהופק בשיתוף הארלי דייוידסון.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד