רוצים לפתוח מוסך משפחתי? תתחילו עם לגו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת הקוביות מדנמרק מציעה מגוון דגמי אופנועים להרכבה, לכל הגילאים. כך תדביקו גם את הפעוט באהבה לדו-גלגלי

אם יש לכם ילדים קטנים, ואתם אכולים נקיפות מצפון על כך שאתם מעדיפים לבלות את הסופ״ש על האופנוע מאשר איתם, יכול להיות שמצאנו עבורכם פתרון. קחו שבת אחת, לא יותר מזה, ובנו איתם דגם של אופנוע בלגו. לחברה הדנית יש מספר דגמים להרכבה, את רובם תאלצו להזמין מחו״ל, אבל החוויה מובטחת.

הדגם המרשים ביותר של החברה הוא רפליקת ה-BMW R 1200 GS Adventure, שעוצב יחד עם החברה הגרמנית. הוא נמכר במחיר של כ-60 דולרים, מגיע עם 603 חלקים, ולפי הוראות הבטיחות לא מיועד לילדים שלא סגרו עשור. הדגם מגיע עם פלסטיקה כחולה ושחורה, צמיגי שטח ולוח מחוונים מפורט. כדי להעצים את החוויה – החברה מציע להוריד אפליקציה מיוחדת שתעזור לכם לבנות את האופנוע.

דגם נחמד נוסף, אך לא ממותג, הוא ״אופנוע הפעלולים״. זה מיועד לילדים קטנים יותר, החל מגיל שבע, ומגיע עם 140 חלקים בסך הכל. מחירו גם זול יותר, כ-20 דולרים, והוא מגיע עם מערכת קפיצית שמאפשרת את את נסיעתו קדימה לאחר משיכה לאחור. הילדים יוכלו לשחרר אותו מול רמפה קטנה שמגיעה עם הערכה, בתקווה שבנחיתה הוא לא יתרסק לעשרות החלקים שמהם הורכב.

דגם נחמד שהילדים יאהבו, בעיקר אלו שאוהבים שילובי צבעים מוזרים, הוא דגם הסטריט בייק. במחיר של כ-70 דולר ילדים מעל גיל תשע ישחקו עם 375 חלקים ויבנו דגם עם מנוע מפורט, רגלית זזה ובולמי זעזועים. לפי אתר החברה, בקופסה ישנן גם הוראות לבניית אופנוע רטרו מאותם חלקים בדיוק.

רוכבים עם ילדים ממש קטנים, שהם לא נגד שוטרים באופן עקרוני, מוזמנים להזמין את אופנוע המשטרה העירונית של לגו. הוא מיועד לילדים מגיל חמש, מגיע עם 29 חלקים בלבד, אך לצערנו החברה הדנית כבר לא משווקת אותו באופן רשמי באתרה. לכן, ניתן להשיג אותו רק במחיר מופקע יחסית של כ-40 דולרים.

אם אתם מייעדים את הילדים שלכם להיות גם חובבי אופנועים וגם חולי קומיקס – תוכלו לקנות להם את דגם סדנת האופנועים של ספיידרמן. הוא מיועד ממש לפעוטות, בני שנתיים עד חמש, ומגיע עם 13 חלקים בלבד. אחד מהם הוא אופנוע בצבעי איש העכביש, חלק נוסף הוא איש העכביש בעצמו, ו-11 החלקים הנותרים הם מכלי דלק, מנועים קטנים וכלי עבודה. אפשר למצוא אותו באמזון במחיר שמתחיל בכ-35 דולרים.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד