לא רק לילדים: גרסת לגו לפאניגאלה V4 R

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משתעממים בבידוד? ערכת לגו חדשה תאפשר לכם לבנות העתק של דוקאטי פאניגאלה V4 R שנראה כמו הדבר האמיתי ויש לו גם מנוע, תיבת הילוכים ומתלים

כמעט כולנו היינו שמחים שיעמוד בחניה שלנו דוקאטי פאניגאלה V4 R, אבל למען האמת רק מעטים מאיתנו יכולים להרשות לעצמם את הסופרבייק האקזוטי שמחירו עומד על 40 אלף דולר (בארה"ב). לחלום לא עולה כסף. אבל בינתיים בזמן שחוסכים וגם מחפשים תעסוקה בזמן הבידוד, אפשר להעמיד בעל המדף בסלון דגם חדש של פאניגאלה V4 R שהוציאה בימים אלו חברת לגו.
זו לא פעם ראשונה שלגו מוציאה העתקים של דגמי אופנועים, ובעבר כבר פגשנו את הגרסא שלה להארלי דייוידסון פאט בוי, כך שהפאניגאלה הזה לא ירגיש לבד על מדף הצעצועים.


הדגם של פאניגאלה V4 R אותו הוציאה לגו מגיע כערכה לבניה מסדרת "Lego Technic", מה שאומר שלא מדובר בסתם העתק צורתי של המקור, אלא בדגם שכולל אפיון טכני וחלקים נעים. הערכה מכילה 646 חלקים היוצרים דגם באורך של 32 ס"מ, גובה של 16 ס"מ ורוחב של 8 ס"מ. מעבר לירידה המרשימה לפרטים, כפי שניתן לראות בעיצוב "לוח המחוונים", הכידון, המסיכה הקדמית עם הכנפונים בצדדיה והגלגלים נעשתה מחשבה גדולה בתכנון הדגם מבחינה טכנית.



כמו באופנוע אמיתי, הדגם של לגו כולל מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי המחובר לזרוע בעלי יכולת תנועה, יחד עם מנוע חשמלי המניע את הגלגל האחורי דרך שרשרת. החידוש הגדול לטענת אנשי לגו בדגם הזה, הוא שלראשונה בסדרה הטכנית של לגו הוא מציע גם "תיבת הילוכים" הכוללת גלגלי שיניים היוצרים שני יחסי העברה שונים, כשהחלפת הילוכים נעשית דרך רגלית, ממש כמו באופנוע אמיתי. מן הסתם המורכבות הזו מוסיפה גם לאתגר שבבניית הדגם כמו גם לתחושת הראליסטיות שלו.



מחירה של הערכה עומד על 60 יורו, כשניתן יהיה לרכוש אותו בחנויות לגו ובאתר האינטרנט של החברה, כמו גם בסוכנויות דוקאטי נבחרות ובחנות המקוונת של דוקאטי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד