לא למכירה: התלת גלגל החשמלי החדש של Zeway

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת Zeway מציעה פתרון משלה לבעיית הצפיפות בערי צרפת: במקום לקנות קטנוע תלת גלגלי, פשוט תחכרו אותו במחיר קבוע לא הגבלת ק"מ

שוק הקטנועים התלת-גלגליים לא כולל שפע של מתחרים, אבל בימים אלו באירופה מתחיל להתגלגל קטנוע תלת גלגלי חדש וחשמלי שמגיע מחברת Zeway הצרפתית.  Zeway היא חברה המשווקת קטנועים חשמליים בצרפת כאשר בפועל היא מספקת שירותי החכרה של קטנועים חשמליים בתשלום חודשי בשילוב רשת החלפת סוללות הפזורה בערים. מזכיר במקצת את המודל התפעולי של קטנועי Gogoro למעט אלמנט הרכישה של הכלי.

הקטנוע התלת גלגלי של Zeway מגיע לאור הביקוש הגדול בצרפת לכלים אלו, הנהנים מתקינת המקילה המאפשרת לבעלי רשיון נהיגה לרכב רכב על כלים תלת גלגליים ללא צורך ברשיון לרכב דו-גלגלי (במידה ומותקנת דוושת בלם משולבת). בנוסף בצרפת כמו במדינות אירופאיות נוספות כלים בתקינת L1 עם הגבלת מהירות ל-45 קמ"ש, שהם לרוב קטנועים חשמליים עירוניים, לא דורשים כלל רישיון.



בדיוק אל הרוכבים הלא מנוסים המחפשים פתרון תנועה עירוני אך חוששים לעלות על שני גלגלים מכוונים ב-Zeway עם ה-SwapperTriango+. הוא מצויד במנוע חשמלי צנוע בהספק של 5 קילוואט, אך זה מספיק ל כדי להגיע ל-45 קמ"ש ב-5 שניות בלבד ולהגיע למהירות מרבית של 80 קמ"ש בגרסה הלא מוגבלת שלו. מכלול הסוללות שלו מספק טווח נסיעה של 60 ק"מ בלבד, אך זה אמור להספיק להתניידות עירונית למספר ימים כאשר ישנה תמיכה של רשת עמדות החלפת סוללות בפריסה מספקת.
למרות שיש לו שלושה גלגלים (בקוטר 14 אינטש) משקלו של הכלי 106 ק"ג קלילים ללא סוללות. הוא מציע בשלושה מצבי נהיגה לבחירה ואפילו הילוך לנסיעה לאחור. משיקולי עלות אין מערכת ABS, אך יש מערכת בלימה משולבת הנדרשת בתקינה.

כאמור לפי שיטת הפעולה של Zeway לא תוכלו לרכוש את SwapperTriango+ באופן ישיר, אך הוא יוצע לפריזאים ושכניהם בחבילת תפעול חודשית שעלותה 205 אירו הכוללת גם ביטוח והחלפת סוללות חופשית ללא הגבלת ק"מ.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד