לא כמו כולם: ב.מ.וו. משיקה את חטיבת Motorad Spezial

ב.מ.וו R NineT
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו. עולה על הגל הרווחי ביותר של תעשיית הרכב ומשיקה חטיבה שתתמחה בדרישות המיוחדות, והיקרות, של לקוחותיה

חטיבת האופנועים של ב.מ.וו. השיקה בסוף השבוע את חטיבת 'BMW Motorad Spezial' אשר תשווק אופנועים לפי דרישות מיוחדות של לקוחות. כך מצטרפת היצרנית הגרמנית לאופנת הפרסונליזציה שהיא אחת המגמות החמות בתעשיית הרכב ובוודאי אחת הרווחיות שבהן עבור היצרניות.

לקוחות BMW יוכלו להזמין, החל מן החודש הבא, אופנוע חדש עם מגוון תוספות אופציונליות אשר יותקנו עליהם לאחר שירדו מקו ההרכבה הרגיל ועזבו את המפעל.

את התוספות הייחודיות אפשר יהיה להזמין מראש, ואז הן יותקנו באופנועים חדשים לפני מסירתם ללקוח, אבל אפשר יהיה לאבזר בהן גם אופנועים קיימים שכבר מתגלגלים על הכבישים. ההבדל הוא שבעת הזמנה של אופנוע חדש מכוסים החלפים הנוספים על-ידי האחריות הרגילה של האופנוע, ואת המחיר הכולל, הגבוה יותר, אפשר לממן בתוך תוכנית המימון הרגילה של האופנוע.

בתכל'ס, ב.מ.וו. לא באמת מחדשת שום דבר אלא אורזת פעילות שהיא מבצעת בלאו הכי באריזה קצת יותר משוכללת ונוחה: אפילו בהודעתם לעיתונות מודים הגרמנים שאבזור מקורי ייחודי של אופנועים שלהם הוא בבחינת "מסורת של הרבה שנים", אבל הקמת חטיבה ייעודית – כמו זאת שקיימת מזה קרוב לעשור בתחום המכוניות – מעיד על הכוונה להפוך את התחום למרכז רווח עבור היצרנית (ועל הדרך גם להרחיב את השירות ללקוחות).

ב.מ.וו. שלחה סנונית ראשונה, ואולי גם הכניסה רגל למים כדי לבחון את הטמפרטורה שלהן, כאשר השיקה בשנה שעברה אבזורים ייעודיים לדגם RnineT שלה. לקוחות החברה יכולים להזמין תוספות ואבזורים שונים מתוך קטלוג אינטרנטי שמונה עשרות רבות של פריטים, וכך יכולים להפוך את האופנוע האישי שלהם למיוחד, ואולי אפילו יחיד מסוגו.

כעת מסתיים, כך מסתבר, שלב ההרצה והחברה יוצאת לדרך במלוא הקיטור: BMW Motorad Spezial תציע עיצוב ייחודי, מכלולים לשיפור הביצועים וחלקים אחרים שמשפרים את התפקוד ואת הקוסמטיקה ובכל מקרה יוצרים אישיות ייחודית לכל אופנוע. אם.וי אגוסטה עשתה מהלך דומה לאחרונה עם מחלקת RVS שלה.

היות שמדובר בשוק שמגלגל הרבה כסף אפשר להאמין להודעה של ב.מ.וו. שבה הם מבטיחים "חומרים ברמה הגבוהה ביותר, עיצובים מקוריים, רמת אוּמנות גבוהה של החלקים הנוספים, וגם "שילוב הרמוני של כל החלקים לעיצוב הכולל של האופנוע".לרגל ההשקה שדרגה החברה את הקונפיגורטור האיטרנטי שלה, שמאפשר בחירה והתאמה מתוך קטלוג החלקים הדיגיטלי.

בשלב ראשון מציעה חטיבת ה"ספציאל" אבזור מיוחד לדגמי "המורשת" והתיור של החברה, כלומר דגם R nineT ונגזרותיו (פיור, סקרמבלר, רייסר ו'אורבאן GS), וכן R 1200RT, K1600 GT, K 1600 GTL ו- K 1600 B.

את דגם דגם R nineT אפשר להזמין עם סכימת צביעה ייחודית – שחור מטאלי עם מספר תצורות גרפיות או כחול מטאלי ואלומיניום, ואפשר לבחור גם ב"חבילת אופציה 719" – שהיא מספר אביזרי תפעול שבנויים מאלומיניום, וכל חלק כזה יכול להיות מוזמן בשלושה גוונים של אלומיניום – "קלאסי" (אלומיניום חשוף), "סערה" (אפור) או "ספורטיבי" (שחור עם עיטורי צבע זהב).

גם דגמי R 1200 RT, K1600 GT ו-K 1600 GTL מוצעים עם "אופציה 719", אך בצבעים וגימורים מעט שונים, וכן עם אפשרות להזמין מושב מעור בצבע חום עם הבלטת תפרים ועם חישוקי גלגלים מסגסוגת קלה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד