אקזוטיקה בטריפל: אם.וי אגוסטה RVS

אם.וי אגוסטה RVS
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
MV אגוסטה חנכה חטיבה לייצור כלים 'תפורים לפי דרישות הלקוח'. ראשון בתפריט: סטריטפייטר ספורטיבי קיצוני ומגרה


אמ.וי אגוסטה השיקה תת מותג חדש שיתמחה בייצור של גרסאות מיוחדות ואקזוטיות, במהדורה מוגבלת, על בסיס דגמי החברה.

החטיבה נקראת RVS, ראשית תבות של Reparto Veicoli Speciali או "מחלקת כלי רכב מיוחדים", ובכל מקרה זה נשמע הרבה יותר טוב באיטלקית.

היצרנית האיטלקית שחררה בעבר קדימון בנושא, אך כעת אנחנו זוכים לראות כלי ראשון שמשיקה החטיבה החדשה, שנקרא RVS#1. אין מה להוסיף על שם הדגם שמסביר את עצמו כל כך טוב. מה שכן, זהו אופנוע יוצא דופן אפילו במונחים של אמ.וי אגוסטה. כפי ששיערנו בעבר, מצבה של הבחרה אינו מאפשר פיתוח של דגמים חדשים והפתרון היצירתי המוצג כאן בהחלט יכול לעזור, הן מבחינת מיצוב ואולי אף מבחינת הזרמת מזומנים.

עיצובו של ה'סטרייטפייטר' הקרבי במיוחד מכיל רמזים ומאפיינים של 'אופנועי סדנאות' שונים, למשל מעטפת הפנס הראשי שמעוצבת כמו גלגל שיניים או צמד הפנסים שמותקנים בצד ימין של האופנוע, דיסקי בלמים שעוצבו כמו להבים, מראות צד שמחוברות לידיות, וסימול ה-#1 שמוטבע בצד השלדה.

 
הבסיס ל-#1 הוא שלדת הדראגסטר שעוטפת את הגרסה החזקה ביותר שאמ.וי אוגוסטה ייצרה עם מנוע הטריפל 800 סמ"ק שלה, והוא מספק כאן 150 כ"ס, כלומר יותר מאשר F3 800 RC.

האיטלקים מצהירים על משקל יבש של 160 ק"ג בלבד, משקל נמוך מאד לכלי כזה, והוא הושג באמצעות שימוש רב בחומרים קלים. כך, למשל, מערכת הפליטה, שפותחה עם חברת SC-Project, עשויה כולה מטיטניום, ומגוון של חלקי מעטפת בנויים מסיבי פחמן. חלקים רבים באופנוע נבנו בעבודת יד במיוחד עבור האופנוע, כמו המושב, מיכל הדלק, ורגליות הרוכב.

אנשי MV מציינים כי מדובר במהדורה מוגבלת:"One Man – One bike", כך שאנחנו מניחים כי המחלקה תייצר פרטים בהזמנה אישית בלבד והמחיר יהיה בהתאם.

עוד על האופנוע הנחשק בסרטון הוידאו המצורף

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד