חושפת טפח: מה רוצה אמ.וי אגוסטה לומר לנו עם RVS?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים האיטלקית חשפה טיזר שיגרום לנו לדבר עליה. האם זהו קדימון לאופנוע חדש? כנראה שלא

יצרנית האופנועים אמ.וי אגוסטה פירסמה לאחרונה קדימון קצר, 'טיזר', שבו היא חושפת משהו שנקרא 'RVS'. האם מדובר בדגם חדש? אנחנו מנחשים שלא.

הטיזר שהציגו אנשי החברה האיטלקית, שמושבה בעיר ורזה, לא מציג יותר מידי מידע אך יש בו די כדי להסיק מספר דברים. ראשית, בסוף הסרטון מופיע אופנוע שכנראה מבוסס על דגם ה'דראגסטר' אולם הוא שונה בחלקו העליון. האופנוע מתגלגל על צמיגי "חצי שטח" – מה שמעיד לכאורה שמדובר בפרומו לדגם סקרמבלר כלשהו.

מאידך, ולמרות שרבים מאוהדי היצרנית היו שמחים לגלות שמדובר בדגם חדש, המשמעות של ראשי התיבות RVS היא Reparto Veicoli Speciali, כלומר "מחלקת כלי רכב מיוחדים".

לכך יכולות להיות מספר משמעויות והסבירה ביותר היא שהיצרנית משיקה מחלקה חדשה אשר תפתח ותייצר אופנועים מיוחדים. חיזוק להשערה הזאת מתקבל ממספר אלמנטים שמוצגים בסרטון, בהם סדנא וכלי עבודה שונים.

אמ.וי אגוסטה נאבקת מזה זמן רב בקשיים כלכליים והיא מתקשה לעמוד בהבטחותיה לדגמים חדשים, בהם מחליפים לאופנוע הסופרבייק שלה, F4, וה'ברוטלה' העירום, מפני שפיתוח דגמים חדשים דורש משאבים.

במצב כזה כל שנותר הוא להציע עוד מהקיים. אמ.וי הציגה גרסאות RC, ראשי תיבות של Reparto Corse או "מחלקת מרוצים", לארבעה מדגמיה. אופנועים אלה קיבלו צביעה מיוחדת בצבעי קבוצת המרוצים של החברה, עוטרו במספר 37, כמספר אליפויות העולם שבהן החברה זכתה' וקיבלו מספר שיפורים טכניים כמו משתיקי קול משופרים ועוד.

יתכן שמחלקת RVS תאפשר לאם וי אגוסטה לייצר הכנסה נוספת, ודאי אם היא תיועד להשביע את רעבונם של לקוחות אמידים לאופנועים מיוחדים בהזמנה אישית. דוגמא ללקוח פוטנציאלי כזה הוא נהג הפורמולה 1 הבריטי לואיס המילטון. המילטון מסתובב ברחבי ה'פיטס' במסלולים השונים כשהוא רוכב על אמ.וי אגוסטה דראגסטר RR אשר עוצב על-ידו בשיתוף אנשי אגוסטה (ולכן קיבל את שם הדגם LH44, ראשי תבות של לואיס המילטון עם מספר המרוץ שלו).

 

זה מה שיצא משיתוף הפעולה עם זאגאטו


דוגמאות נוספות לאופנועים מיוחדים מוצגות באתר האינטרנט של היצרנית, בהן גם שיתופי פעולה נוספים עם המילטון וגם שת"פ עם סדנת העיצוב האיטלקית המפורסמת זאגאטו, אשר עיצבה אופנוע על בסיס ה-F4.

הניחוש שלנו, לכן, הוא שאם וי אגוסטה תאגד את פעילות העיצוב המיוחד והייצור של אופנועים תפורים לפי דרישות הלקוח תחת כנפי מחלקת RVS, וזאת המשמעות האמיתית של הטיזר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד