מעטים מקוראינו, אם בכלל, הגיעו למועדון ה-300 קמ"ש (ולא שאנחנו מעודדים זאת חלילה, כי זה לא חוקי כמובן). לאחרונה הצטרפה אליו חברה חדשה, שמה ארין סילס, שהגיעה למהירות של 368.968 קמ״ש, על הב.מ.וו S1000RR שלה. בכך היא שברה שני שיאי עולם, האחד לב.מ.וו S1000RR המהיר בהיסטוריה, והשני בקטגוריית אופנועים עם מנוע בעל עד 1,000 סמ״ק וארבעה צילנדרים ללא שיפורים קיצוניים.
השיא נשבר במדבר המלח הבוליביאני סאלאר דה אויוני, במסגרת אירוע ה-Cook Top of the World Shootout. במקצה זה, ארין שיפרה בכ-13 קילומטרים לשעה את שיאו של בעלה המנוח אנדי סילס. הוא הגיע בשנת 2013 למהירות של כ-355 קילומטרים בשעה באירוע שנערך במדבר המלח בונביל, הנמצא ביוטה שבארצות הברית. אנדי סילס נהרג בפברואר 2015, עת מכונית התנגשה באופנוע עליו רכב.
האירוע עצמו אורגן על ידי הפדרציה הבינלאומית לאופנועים, והיה אמור להתקיים לאורך שישה ימים מלאים. עם זאת, תקלות ובעיות בשילוח הציוד מארצות הברית לבוליבה גרמו לקיצור האירוע ליומיים וחצי בלבד. ״התמודדנו עם לא מעט תקלות ובעיות״, נמסר מטעמה של מחזיקת השיאים החדשים. ״היום הראשון של הבדיקות נראה היה מבטיח, אך לאחריו גילנו תקלה במערכת החשמלית כמו גם מנוע שהתפוצץ״.
האופנוע בו השתמשה ארים סילס, ב.מ.וו S1000 RR, יוצר לראשונה על ידי החברה מגרמניה בשנת 2009 כתשובה הגרמנית לאופנועי הסופרבייק היפניים בעלי מנועי הארבעה צילינדרים בשורה. למרות פוטנציאל הביצועים, אופנועי סופרבייק הם לא הבחירה הראשונה לשבירת שיאיר תאוצה ומהירות כיוון שהם דורשים לא מעט שינויים במבנה, בעיקר על מנת לשפר את היציבות על חשבון הזריזות על ידי הארכת בסיס הגלגלים.
האופנוע הספיציפי שאיתו שברה ארים סליס את השיא עבר שינוים מינוריים יחסית לאופנועים המשמשים לתחרויות אלו, כשמדובר בשינויים קלים לכיול המנוע ובעיקר בפרינג חדש ואווירודינמי יותר העוטף את האופנוע במקום הפרניג המינמליסטי של ה-S1000RR במקור.