ירוק בשטח: קאוואסאקי KRX 1000 בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גם קאוואסאקי מצטרפת לשוק רכבי ה-SBS הספורטיבים בישראל עם KRX 1000 המסקרן, אמנם ללא מנוע טורבו עם מפרט שטח קרבי מלא. המחיר: 130 אלף ש"ח

המאבק הלוהט בשוק רכבי ה-SBS הקרביים מתנהל בשנים האחרונות בעיקר בין שתי מתמודדות: קאן אם ופולאריס שדגמי הטורבו שלהן הפכו לדבר הכי פסיכי שתוכלו לפגוש בשטח ולא נבנה בסדנה ייעודית. למרות זאת, יצרניות אחרות של רכבי שטח לא נטשו לחלוטיו את הזירה, ועדין מנסות להשיב מלחמה בקרב על תשומת ליבם וכיסם של נהגי האקסטרים בשטח.

גם קאוואסאקי, שלה מסורת ארוכה של רכבי SBS לעבודה ולטיולים, מנסה את מזלה בתחום עם KRX 1000 שמהווה את פסגת ההיצע בדגמי ה-SBS של היצרנית הירוקה. בימים אלו נחת קאוואסאקי KRX 1000 בישראל, בניסיון של היבואנית "מטרו מוטור" לנגוס נתח מהשוק התוסס והרווחי הזה שנשלט בשלוש השנים האחרונות בחלקו העליון על ידי דגמי המאבריק X3 של קאן אם.



קאוואסאקי KRX 1000 לא מיועד להתמודד מול דגמי הטורבו הקיצוניים של מאבריק X3 והרייזר, אלא מתחרה בנישה המעט יותר שפויה של הכלים האטמוספריים עם מנועי הליטר. הוא מונע על ידי מנוע טווין מקבילי בנפח 998 סמ"ק המספק 112 כ"ס  ומצויד בתמסורת ואריאטור ורצוע עם תיבת העברה המאפשרת נסיעה בהנעה אחורית, כפולה או כפולה עם יחס העברה נמוך. בנוסף ישנה גם אפשרות לנעילת דיפרנציאל קדמית לשיפור העבירות בשטחים טכניים.

מעבר לכך יש לקאוואסאקי KRX 1000 אל כל המאפיינים של רכב SBS קרבי: בולמי FOX פודיום מתכווננים המאפשרים מהלך מתלה של 47 ס"מ מלפנים ו-53.5 ס"מ מאחור, כלוב התהפכות תקני פריק, חישוקי אלומיניום וצמיגי שטח בקוטר של 31 אינטש המעניקים מרווח גחון של 36 ס"מ.

מחירו של קאוואסאקי KRX 1000 בישראל הוא בטווח השפוי, יחסית, של רכבי ה-SBS הקרביים ועומד על 130 אלף ש"ח. במחיר זה נכללת גם חבילת אבזור מקורי של גג קשיח, מסיט רוח קדמי, מגן גחון ומערכת שמע מקורית. בנוסף ישנו קטלוג תוספות מקוריות המוצע לרוכשי הכלי בו ניתן למצוא בין היתר גם חלונות צד, סבל אחורי, כננת, מערכת תאורה נוספת ועוד.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד