יוגה ומנוע של טנק: שיאי האופנועים הביזאריים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ספר השיאים של גינס מכיל גם שיאים מוזרים. מאופנועים בגובה של פחות משבעה ס״מ ועד אופנועים באורך של עשרות מטרים

השבוע הבאנו לכם קטעים מראיון עם ריס לורי, האדם הצעיר בהיסטוריה שהקיף את העולם על אופנוע. אך מלבד שיאי מהירות, מרחק וגיל – בספר השיאים של גינס רשומיים כמה שיאים מוזרים הקשורים בעולם האופנועים. הנה חמישה מהם.

הכי הרבה תנוחות יוגה רצופות על אופנוע

 לא ברור בכלל איך הצליחו לחשוב על הדבר הזה. בכל אופן, השיא שייך לאזרח הודו בשם חאב רמש, שבדצמבר 2013 ביצע 50 תנוחות יוגה שונות על אופנוע (תמונה מייצגת בראש העמוד). תנוחות היוגה נעשו תוך כדי רכיבה לאורך חמישה קילומטרים. מקווים שהוא ירד מהאופנוע רגוע.

האופנוע הארוך בעולם

 שיא נוסף מגיע אלינו מהודו, הפעם מאדם בשם בהרט פארמר. בינואר 2014 הוסיף בהרט מעין קורות מתכת ובסופן גלגל לאופנוע רגיל במה שהביא את הכלי המוזר שלו לאורך של 26.29 מטרים. כדי להכנס לספר השיאים, ולעקוף את השיא הקודם שעמד על כ-22 מטרים, בהרט נדרש לרכוב על האופנוע לאורך 100 מטרים מבלי להוריד את הרגל. הוא הצליח בכך.

האופנוע הכבד בעולם

 ב-2007 הציגו וילפריד וטילו ניבל, שני תושבי גרמניה, אופנוע במשקל בלתי נתפס של 4.749 טונות. האופנוע עצמו ניתן לרכיבה, מניע אותו מנוע של טנק רוסי, ובסך הכל יוצריו השקיעו בו כשנה של עבודה. אורכו עומד על 5.28 מטרים וגובהו על 2.29 מטרים.

האופנוע הקטן בעולם

בצד השני של הסקאלה אפשר למצוא את האופנוע הקטן בעולם. הוא יוצר בשנת 2003 על ידי תום ויברג השבדי, שהשקיע בו בסיס גלגלים במרחק של כשמונה סנטימטרים, מושב בגובה של כ-6.5 סנטימטרים וחומרי גלם במשקל כולל של 1.1 קילוגרם. ואם תהיתם – אותו תום ויברג הצליח לרכוב עליו למרחק של עשרה מטרים, לבוש כולו בציוד מגן.

הרכיבה הארוכה ביותר ברברס

 אז מסתבר שהודו היא ממש מעצמה בכל הנוגע לשיאי אופנועים ביזאריים. באוקטובר 2014 רכב תושב הודי בשם דיפייאן חויודרי הפוך לאורך 202 קילומטרים. אותו חוידרי חבר בקבוצת פעלולנים של הצבא ההודי.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד