יד שנייה מכוכב רוק: האופנוע של סטיבן טיילור עומד למכירה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אחד הכלים מהאוסף של סולן אירוסמית׳ יעמוד למכירה פומבית. ההכנסות יתרמו לעמותה המציעה פעילויות פנאי לילדים ולמבוגרים עם מוגבלויות

אין דרך לדבר על להקת הרוק האמריקנית אירוסמית׳ בלי ליפול לרפרנס הקיטשי הנוגע לשורה האלמותית שלהם "Walk This Way". כעת, כשאחד האופנועים של סולן הלהקה סטיבן טיילור עומד למכירה פומבית, אין דרך שלא לשחק עם השורה הזאת טיפה, ולכתוב "Ride This Way".

בעוד מספר ימים, ב-16 לחודש הנוכחי, יעמוד אופנוע מהאוסף האישי של טיילור למכירה פומבית. הדבר יקרה במכירת הצדקה השנתית של עמותת ״דה ברידג׳ סנטר״, הממוקמת בעיר ברידג׳ווטר שבמסצ'וסטס. מדובר בעמותה המפעילה מרכז פעילויות פנאי עבור ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, ובכדי לסבסד את הפעילויות עבור אלו שנזקקים לכך הם עורכים את המכירה השנתית.

לא הרבה ידוע על האופנוע של טיילור שיימכר במכירה, רק שהוא אופנוע מותאם אישית בצבע צהוב, בעל מנוע Screamin’ Eagle של הארלי דיווידסון. על מד האוץ שלו רשומים פחות מ-250 קילומטרים, ובחלקו האחורי ישנה חתימה של כוכב הרוק האגדי.

האופנוע נבנה בשנת 2008 בסדנת ״דיריסיאו״ (Dirico), הממוקמת בניו המפשיר. הסדנא הוקמה בשנת 2007 על ידי טיילור עצמו – שאחראי על עיצוב האופנועים בה – יחד עם המהנדס מארק דיריסיאו. טיילור ידוע בארצות הברית כחובב אופנועים, ומדי פעם הוא תורם חלק מכליו האישיים למכירות צדקה.

מכיוון שמדובר במכירה קטנה יחסית, לא ברור האם הוצב מחיר יעד לאופנוע. בכל מקרה, כל דולר שיתקבל יושקע לפעילות חיובית – ויסייע ל-1,700 החברים בעמותה המיוחדת.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד