התהפך, ורכב על האופנוע כשהוא מחזיק את ראשו דרך השיער

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חוואי אוסטרלי שבר שתי חוליות כשרכב על האופנוע ונאלץ לייצב את הראש תוך כדי רכיבה עד שהגיעה עזרה

זה אחד הסיפורים ההזויים ששמענו לאחרונה, אך הוא משקף במקצת את הקשיחות הנדרשת לרוכבים. כפי שדווח השבוע בתחנת הרדיו האוסטרלית ״7 ניוז״, לפני כחודש רכב חוואי אוסטרלי בן 73 בשטחו. החוואי, שהזדהה בראיון לתחנה כג׳ים, חיפש מפגעי חגבים – כשלפתע האופנוע שלו נתקל בבור.

האופנוע התהפך, ראשו של ג׳ים – שככל הנראה לא חבש קסדה – נחבט בעוצמה בקרקע. ״פגעתי בחוזקה בקרקע, אך אני לא חושב שהתעלפתי״, סיפר לתחנה. ״רק כשקמתי על רגליי הבנתי שמשהו לא בסדר. ניסיתי, אבל לא הצלחתי להחזיק את הראש שלי ישר״.

בדיעבד הסתבר כי ג׳ים שבר את חוליות C1 ו-C2. הוא לא ידע את זה בשטח, ובנחישות ראויה להערה, הוא רכב חזרה לביתו – מרחק של כ-500 מטרים. אך כאמור, ג׳ים לא יכל להחזיק את ראשו ישר, אז איך הוא הצליח לרכוב? לפי דבריו בראיון לתחנה האוסטרלית – הוא לא פחות מהרים את ראשו דרך השיער. כן, כמו שאתם מדמיינים, יד אחת על הכידון ויד שנייה מעל הראש, מחזיקה את השיער.

לאחר שהגיע לביתו הזמין ג׳ים אמבולנס, שפינה אותו לבית חולים קרוב. ״זה כל כך כאב, לא היה לי מה לעשות חוץ מלהחזיק את ראשי כדי להגיע הביתה״, שחזר בראיון. ״אני משתמש כרגע בתומך צוואר ושמו לי ארבעה ברגים בגולגולת״.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד