השקה מקומית: רכבי הפנאי והטרקטורונים של ODES

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רכבי הפנאי והטרקטורונים של ODES הגיעו לישראל וינו להציע אלטרנטיבה משתלמת וזולה משמעתית לפולאריס וקאן אם. בתפריט הראשוני: רכב SBS ספורטיבי, רכב SBS ארבע-מושבי לכל המשפחה וטרקטורון טיולים גדול בנפחי 650 ו-1000 סמ"ק

שוק הטרקטורונים ורכבי הפנאי בישראל זוכה לחיזוק עם כניסתו של מותג חדש בשם ODES המגיע על ידי חברת AGM.מקבוצת גופר. AGM מוכרת מהתחום הדו-גלגלי כיבואנית של קטנועי טארו ו-ERIIC, שלצידם שיווקה למשך זמן קצר את רכבי העבודה וה-UTV של חברת אינטימידיטור האמריקאית שנקלעה לקשיים.

את מקומם תופסים הכלים של חברת ODES (ראשי תיבות של Outdoor Equipments) איתם מקווים ב-AGM להשיג הצלחה משמעותית יותר בשוק הנשלט ברובו על ידי פולאריס וקאם אם. ODES החלה את דרכה בסין בשנת 2003 כיצרנית ציוד שטח והתרחבה לשוק רכבי הפנאי וה-UTV בתחילת העשור הקודם לאחר שהקימה מרכז מחקר ופיתוח בארה"ב שאחראי למעשה על תכנון דגמי החברה. המנועים הם מייצור עצמי, אך מתבססים למעשה על תכנון של מנועי רוטאקס המשמשים גם את דגמי קאן אם.



היצע הדגמים של ODES כולל שלל דגמי Sidy By Side לשימושי ספורט, פנאי ועבודה אך בשלב ראשון החדירה לארץ תיעשה עם שני דגמים עיקריים. הדגם הראשון והקרבי הוא Revenge 1000 בעל צמיגים בקוטר 29 אינטש ומרווח גחון של 31 ס"מ המיועד למי שמחפש כלי ספורטיבי, אך לא קיצוני. לנוקם מנוע וי-טווין בנפח 976 סמ"ק המספק 83 כ"ס, תמסורת ואריאטור עם יחס העברה נמוך ונעילת דיפרנציאל. רשימת האבזור כוללת גג, דלתות מלאות, מגן רוח קדמי וכננת מקורית. תג מחיר של 89 אלף ש"ח מתמקם הנוקם במיצוב אטרקטיבי יחסית לכלי SBS ספורטיביים אטמוספריים דוגמת קאן אם קומנדר XT, פולאריס רייזר 1000XP ו-CF מוטו Z FORCE 1000.



לצידו מתייצב רכב Side By Side משפחתי בשם junglecroos עם מנוע וי-טווין בנפח 800 סמ"ק (בעולם קיימת גם גרסת 1000 סמ"ק). מדובר בכלי לטיולי משפחות מתונים המשלב גם יכולת עבודה. בעולם הוא מוצע עם חמישה מקומות ישיבה, אך לארץ הוא מגיע עם ארבעה מושבים כאשר ניתן להתקין מקרר מבונה בין צמד המושבים האחוריים. בנוסף יש לגלי ארגז "הייבר" עם רכינה חשמלית ותאי אחסון פנימיים בדפנות הארגז. תפריט השטח כולל גם כאן שילוב להנעה כפולה הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל אחורי גלגלי 29 אינטש. תג המחיר הוא 80 אלף ש"ח, נמוך בכ-50 אלף ש"ח מקאן אם קומנדר XT 4 מושבים.



לשוק הטרקטורונים מביאה ODES כרגע טרקטורון טיולים גדול בשם Pathcross המוצע בגרסאות 650 עם מושב אחד או שני מושבים ובגרסת 1000 סמ"ק דו- מושבית. מדובר בטרקטורן מאובזר בעל היגוי כוח, דיפרנציאל ננעל חשמלית, כננת ותא אחסון פנימי. טווח המחירים נע בין 52 אלף ש"ח לדגם ה-650 החד מושבי ועד 80 אלף ש"ח לדגם ה-1000 הבכיר. לכל הכלים של ODES אחריות מלאה לשנה ואחריות לשנה נוספת על המנוע והגיר. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד