השקה מקומית: אינדיאן FTR1200

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האופנוע הספורטיבי בקו הדגמים של אינדיאן, שעוצב בהשראת מרוצי הפלרט טראק האובליים, נחת בישראל בשלות גרסאותיו. המחיר: החל מ-105 אלף ש"ח

מאז נולדה אינדיאן מחדש תחת בעלות פולאריס משתדלים בחברה להרחיב את אופקיה אל מעבר לתחומי הקרוזרים הגדולים והכבדים שכל כך אהובים אל האמריקאים. בין היתר מנסים באינדיאן להתחבר לשורשים הספורטיביים של המותג. כן, זה אולי נשמע לכם מוזר, אבל בשנות ה-20' וה-30' אופנועי אינדיאן כיכבו במרוצים והחברה הוציאה אופנועים ספורטיביים ברוח התקופה כמו הסקאוט ספורט. בעת המודרנית הולכים באינדיאן על תחומי ספורט מוטורי שחביבים על האמריקאים, ומרוצים במסלולי עפר אובליים (Flat Track) הם הבולטים שבהם. 

החיבה למרוצי ה"פלאט טראק" היא שהובילה את אינדיאן להתחרות בתחום עם אופנוע יעודי שבנו בנפח 750 סמ"ק, וההצלחה גרמה להם להוליד לו גרסת כביש: FTR1200 אשר נחשף רשמית בסוף שנת 2018.
אינדיאן FTR1200 מעוצב כאמור בסגנון אופנועי ה"פלאט טראק" וזה אומר שהוא מצוייד בצמיגים צרים יחסית בעלי פרופיל שטח עם חישוקי "19 מלפנים ו-18" מאחור, גחון גבוה יחסית, מפלטים זקורים וכידון גבוה.
העיצוב מדליק ושרירי הודות למנוע הוי-טווין שמתבלט משלדת הצינורות וישנן גם נגיעות מודרניות כמו יחידות תאורת ה-LED מלפנים ומאחור והבולם האחורי החצי אופקי.



ליבו של אינדיאן FTR1200 הוא הוא כאמור המנוע, עם זווית של 60 מעלות בין הצילינדרים כמקובל באינדיאן. זהו מנוע חדש עם נפח של 1,203 סמ"ק, יחס דחיסה גבוה של 1:12.5 ונתוני תפוקה מרשימים לא רק בקנה מידה של וי-טווינים אמריקאים: 123 כ"ס ו-11.8 קג"מ בשרניים המתקבלים ב-6,000 סל"ד. בחו"ל מציעה אינדיאן את ה-FTR1200 גם בגרסה בסיסית עם 95 כ"ס וגרסה מוגבלת לבעלי רשיון A1, אך הן לא מתוכננות להגיע ארצה נכון לעתה.



אינדיאן FTR1200 מגיע ארצה בשלוש גרסאות, כשכבר בגרסה הבסיסית הוא מצויד במערכת בלימה מלאה מתוצרת ברמבו עם קאליפרים קדמים רדיאלים בעלי 4 בוכנות, מצמד מחליק ובקרת שיוט. נוסף לגרסתו הרגילה, ישנה גם גרסת S המשודרגת, המצויידת במזלג ובולם אחורי מתכווננים באופן מלא ומוזהבים מתוצרת זאקס, לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם קישורית BT וחבילת אלקטרוניקה משודרגת הכוללת גם שלושה מצבי רכיבה לבחירה, בקרת משיכה, בקרת ווילי ואפשרות לניתוק מערכת ה-ABS. הגרסה השלישית היא גרסת הרפליקה שמוסיפה לשדרוגים של גרסת ה-S דם מערכת פליטה מתוצרת אקרפוביץ' וצביעת ייחודית בשילוב אדום/לבן/שחור עם שלדה אדומה.

מחירו של אינדיאן FTR1200 מתחיל ב-105 אלף ש"ח לגרסה הסטנדרטית, כשמחיר גרסת ה-S הוא 115 אלף ש"ח וגרסת הרפליקה תימכר במחיר מחירון של 125 אלף ש"ח. במהלך תקופת ההשקה תינתן על כל הדגמים הנחה של 5,000 ש"ח.



בנוסף ניתן לשדרג את אינדיאן FTR1200 בתוספת תשלום עם 4 חבילות אבזור ועיצוב שונות:
טורינג קולקשן הכוללת משקף גבוה, מושב רחב, תיק מיכל וזיווד אחורי.
ראלי קולקשן הכוללת חישוקי שפיצים מאלומיניום, מפלטים גבוהים, מגיני בוץ, כיסויי מכל דלק פריקים ומושב רחב.
טראקר קולקשן כוללת מפלטים מוגבהים, מושב צר ספורטיבי, מיקום למספר תחרותי בצד האופנוע ומתקן מוגבה ללוחית הרישוי.
ספורט קולקשן כוללת מפלטי אקרפוביץ' (במידה ולא מדובר בגרסת הרפליקה), מגיני בוץ, כיסוי מיכל דלק וכיסוי זנב מסיבי פחמן.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד