הפתעה בקופסה: הונדה CBX משנת 1981 נמצא בארגז המקורי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הכלי, שככל הנראה נמצא במחסנים של בית ספר טכני, נמכר תמורת מעט מעל ל-20 אלף דולר. הבעלים החדש מתכוון להשאיר אותו בארגז

כמו צעצוע שנשאר בעטיפתו המקורית, ונשמר במקום של כבוד בחדרו של אספן קומיקס, כך גם לפעמים קורה בעולם האופנועים. בתחילת החודש מכר בית מכירות פומביות אינטרנטי הונדה CBX משנת 1981 כשהוא עדיין בארגז העץ המקורי מהמפעל תמורת 20,600 דולרים אמריקניים.

האופנוע הזה צץ לראשונה לפני כחמישה חודשים, עם שכבה עבה של אבק ומד מרחק המורה על 1.8 מיילים. הוא נמכר אז תמורת 28 אלף דולרים אמריקניים לסוכנות אופנועים בפלורידה, ארצות הברית, שמשום מה החליטה להיפרד ממנו תוך פחות מחצי שנה, במחיר הפסד, כשהוא עדיין באריזה המקורית. על פי דיווח באתר RideApart, גם הרוכש החדש של הכלי מתכנן להשאיר אותו בארגז המקורי, ולא להשתמש בו, מפתה ככל שזה יהיה.

השעון המאובק (תמונה: Bring A Trailer)

על פי הערכות מוקדמות, נראה כי האופנוע המדובר נשלח בשנות השמונים לבית ספר טכני, שם הוא נשכח ונשאר דומם בתוך הארגז. אפשר להבין מדוע מצא האופנוע את דרכו לבית ספר למכונאות, שכן בזמנו נחשב הונדה CBX לפסגת הטכנולוגיה הדו-גלגלית, אך ייתכן ומכיוון והיה עתידי לזמנו הוא היה מסובך מידי עבור רוב התלמידים.

למעשה, האופנוע הזה – שנחשב היה בזמנו לאופנוע הדגל של הונדה – מעולם לא זכה להכרה שהגיעה לו. היו לו שלוש שנים פופולאריות, בין סוף שנות השבעים לתחילת שנות השמונים, כשאז נרמס על ידי ההונדה CB900F. הוא קיבל בזמן אמת ביקורות מעולות בעיתונות האופנועים, אך לא היה בזאת די כדי להשאיר אותו על פס הייצור. כיום הונדה CBX נחשב כאופנוע שערכו הולך וגובר בקרב אספנים, מה שמסביר אולי את ההחלטה של הרוכש החדש להשאיר אותו כמו שהוא בתוך הארגז.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד