הכומר מת, והמשפחה מוכרת את אוסף האופנועים הקלאסיים שלו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפחתו של איש כנסיה שנפטר באנגליה מעמידה למכירה את אוסף האופנועים אותו צבר במהלך השנים. גולת הכותרת באוסף: וינסנט בלאק שאדו משנת 1951

יש אנשים שמקדישים את חייהם לדת, ולרוב זונחים את מנעמי והבלי העולם הזה. ובכן, לא תמיד. השילוב בין איש כנסייה לבין חולה אופנועים הוא לא דבר ששומעים עליו הרבה. עם זאת, גם למשרתי האל מותר להנות לפעמים מנסיעה פרועה על הכביש המהיר, ולהשקיע עשרות אלפי פאונדים באוסף של כלים קלאסיים.

האב רוברט אדוארד האמפסון, שליח כנסיית השילוש הקדוש בעיר סאות׳ ווגפורד שבאנגליה, היה בדיוק כזה. לאורך 59 שנות חייו הוא היה ממוקד באיסוף אופנועים קלאסיים כפי שהיה ממוקד בדברי הקודש, ולפני מספר חודשים מת מסרטן סופני.

כעת, משפחתו מציעה למכירה את האוסף המפואר, המתמקד בעיקר באופנועים בריטיים. על פי הערכת בית המכירות H&H שאחראי על המכירה הפומבית,  האוסף צפוי להכניס למשפחה 140 אלף פאונד לפחות, שהם כ-180 אלף דולר.

גולת הכותרת של האוסף, ומה שצפוי להכניס למשפחה כ-50 אלף פאונד, הוא אופנוע וינסט בלאק שאדו נדיר משנת 1951. אופנועי וינסנט (כמו הקומט עליו כתבנו בעבר) נחשבים בלאו הכי מבוקשים במיוחד בקרב האספנים, אבל הבלאק שאדו הוא אחד המובחרים.

מדובר באופנוע בעל מנוע וי טווין בנפח של 998 סמ״ק, שיוצר בין השנים 1948 ל-1955 והיה בין האופנועים המהירים בתקופתו כשהגיע לכ-200 קמ"ש. תג המחיר של האופנוע הגיוני למדי בהתחשב בכך שלפני כשנה נמכר אופנוע וינסט בלאק לייטינינג במכירה פומבית במחיר של כמיליון דולר.

עוד מוצעים למכירה במסגרת האוסף הנדיר אופנועים במחירים עממים יותר שבין 3,000 ל-13 אלף פאונד, בהם שבעה אופנועי סאנבים מדגמים שונים משנות ה-20' של וה-30'המאה הקודמת וחלקם בשנות ה-30',. עוד באוסף המוצע למכירה כלים של  רויאל אנפילד, ראלי, BSA וגם הארלי דיוידסון משנת 1947 שהוא האופנוע החדש ביותר באוסף.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד