הזוכה בתחרות בניית האופנועים של אינדיאן: מדען בנאס"א

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אלפרדו חוארז האמריקני זכה בתחרות עיצוב ובניית אופנועים שערכה יצרנית האופנועים אינדיאן, זאת במקביל לעבודתו כמהנדס בסוכנות החלל

רובנו לא מצליחים לחזור מהעבודה מבלי להימרח כמה שעות מול הטלוויזיה. עם זאת, על פי השמועה, ישנם כמה אנשים ברחבי העולם שיודעים לנצל את הזמן הפנוי שלהם קצת טוב יותר – ואחד מהם הוא אלפרדו חוארז ממדינת ניו-מקסיקו שבארצות הברית.

אלפרדו, שביום-יום עובד כמהנדס בסוכנות החלל האמריקנית נאס״א, זכה השבוע בתחרות בניית אופנועים שערכה יצרנית האופנועים האמריקנית אינדיאן. במסגרת התחרות, הוציאה החברה קול קורא למשפרי אופנועים לא מקצועיים, וביקשה מהם להגיש את התכניות שלהם כיצד אמור לדעתם להיראות הסקאוט בובר של החברה.

לאינדיאן הגיעו כמאה הצעות שונות מכל רחבי ארצות הברית, שסוננו על ידי חבר שופטים המגיעים מעולם בניית האופנועים. 12 ההצעות שעברו את בחירת השופטים הועלו לאינטרנט, שם הגולשים והמעריצים קבעו מי יהיו שלושת הפיינליסטים.

שלושת הפיינליסטים – חוארז, כריסטיאן ניומן ופי.ג׳יי גרוקהסקוס – קיבלו מהחברה סקואט בובר חדש וכן 10,000 דולרים לשיפוץ. לאחר מכן, בתחילת החודש, שלושת האופנועים המשופצים הוצגו בתערוכה מיוחדת – והקהל שב לקחת את תפקיד השיפוט.

חוארז, שגבר על כל מאה המתמודדים, אומר שהצ׳ופר הערום שבנה הושפע הן מעולם האופנועים והן מסוגי אמנות אחרים. לדבריו, לנגד עיניו עמדו כל הזמן הסקאוט FTR1200, ה-RSD וחברת האופנועים Knuckle של דיוויד בקאהם. התוצאה היא אופנוע מינימליסטי, עם מזלג קדמי ייחודי, קליפאונים במקום כידון מושב מתכתי שטוח ונמוך וצמיגים צרים וגבוהים.

״זאת הייתה חוויה של פעם בחיים״, סיפר חוארז לאתר של אינדיאן. ״שלושת החודשים בהם עבדתי על האופנוע יצרו גיבוש מיוחד במינו ביני לבין משפחתי. אני יודע שהיה קשה לבחור בין שלושת האופנועים, שכן כולם היו מדהימים״.

הפרס בו זכה חוארז הוא 10,000 דולרים, כתבה שתפרט על מפרט האופנוע במגזין היוקרתי Hot Bike וכן האופנוע עצמו. הוא יוחזר לחוארז לאחר שיעבור מסע הופעות ברחבי ארצות הברית, יחד עם שני הפיינליסטים הנוספים.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד