דגמי ה-660 של אפריליה נחתו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
צמד דגמי הטווין הספורטיבים של אפריליה, RS660 וטואנו 660, נחתו בישראל ויציעו לקהל ביצועים וטמפרמנט איטלקי במחיר נוח יחסית

חברת עופר אבניר מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את שני דגמי ה-660 החדשים של אפריליה. מדובר ב-RS660 וטואנו 660 החולקים בסיס משותף ואמורים להציע אופי ספורטיבי בהשראת דגמי הטואנו וה-RSV הגדולים, אך עם ביצועים ומחיר ידידותיים יותר בהתאם לקטגוריית הנפח הבינונית.

שני הדגמים עושים שימוש במנוע טווין מקבילי חדש בנפח 660 שהוא נגזרת של מנוע ה-V4 המפורסם של אפריליה עם גל ארכובה של 270 מעלות. המנוע מספק 95 כ"ס ב-10,500 סל"ד ומומנט מרבי של 6.7. נתונים אלו מציבים את דגמי ה-660 של אפריליה מתחת להספקים הגבוהים של דגמי הסופרספורט 600 הקיצוניים מיפן עם מנועי ארבע צילינדרים, אך עם הספק עדיף משמעותית על פני דגמי טווין מקבילי ספורטיביים כמו ימאהה R7 שנחשף לאחרונה או קאוואסאקי נינג'ה 650.


בניגוד לדגמי הטווין היפניים, RS660 וטואנו 660 הם לא אופנועי תקציב למרות שהם זולים מאופנועי הסופרספורט הקרביים בנפח דומה. בהתאם לכך המכלולים הם ברמה גבוהה ושניהם מגיעים עם שלדה וזרוע אחורית עשויים אלומיניום המאפשרים להעמיד את משקלו של ה-RS660 על 169 ק"ג גלילים למדי.

בתפריט הטכני ניתן למצוא אצל השניים מזלג קדמי הפוך עם כוונונים מלאים מתוצרת קאייבה, מערכת בלימה של ברמבו עם צמד קאליפרים ראדיאלים מלפנים בעלי 4 בוכנות וקוויקשיפטר דו-כיווני. גם אלקטרוניקה לא חסרה לצמד ה-660 והם מגיעים עם חבילת APRC מלאה הכוללת מערכת ABS הפועלת גם בהטיה, מערכת בקרת משיכה עם 8 מצבי פעולה שונים, מערכת אנטי ווילי , ניהול בלימת מנוע ושלושה מצבי כיול למנוע.



ההבדלים בין השתיים הם כמובן בייעוד. ה-RS660 הספורטיבי מציע פרינג מלא וקליפאונים ואילו הטואנו הסטריטפייטרי הוא בעל פרינג חלקי, כידון גבוה וגאומטרית שלדה מעט שונה לטובת זריזות.
מחירו של אפריליה טואנו 660 עומד על 79 אלף ש"ח ואילו מחירו של RS660 הוא 83 אלף ש"ח, כאשר את שני הדגמים ניתן לקבל גם בגרסת מנוע מוגבל לבעלי רישיון A1.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד