בדרך לנמל: ב.מ.וו R65 משטרתי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
השבוע בפינתנו אופנוע שהוא 2 במחיר אחד: גם אופנוע קלאסי וגם אופנוע משטרתי במצב יוצא דופן

כמעט כל ילד, בין חלומות הילדות הרבים, חלם להיות שוטר, או שתהיה לו מכונית או אופנוע משטרתיים עם סירנה צועקת ואורת מהבהבים. עם הזמן חלום זה כמו חלומות אחרים נדחקים לאחור, ומעדיפים להימנע ממפגשים עם האורות הכחולים של לובשי המדים. מאז אולי התווספו חלומות מוטוריים אחרים, אבל הילד הפנימי אצל כל אחד שחלם על מכונית משטרה משלו יכול לפרוץ מידי פעם החוצה, ועכשיו יש הזדמנות טובה לתת לו לעשות זאת.

סוכנות רכב מסנט לואיס שארה"ב המתמחה ברכבים קלאסיים ורכבי אספנות מציעה בימים אלו למכירה אופנוע ב.מ.וו שהיה בשימוש משטרת הולנד, התגלגל לידי אספן ומחפש בימים אלו בית חדש. האופנוע משנת 1986 הוא מדגם R65, הצנוע במשפחת הבוקסרים של ב.מ.וו בתקופה, אך כפי שכתבתנו כבר על R65 אחר שהוצע למכירה לאחרונה, מדובר באופנוע עמיד וחסון בעל אמינות מוכחת ששרד היטב את שיני הזמן. אגב, ה-R65 משנתון זה זהה לדגם המקורי שיוצר עד שנת 1984, למעט המעבר לשימוש בזרוע אחורית עם בולם מונושוק במקום צמד בולמים בדגם הישן.

ב.מ.וו R65
הוא לא אופנוע נדיר, אבל אופנוע הספציפי הזה הוא אחד מתוך 639 אופנועים שייוצרו לשימושה של משטרת הולנד, והוא מתאפיין בצביעה לבנה ובפרינג גדול, כתום ובוהק עם הכיתוב POLITIE בצדדיו. כיאה לאופנוע משטרתי מצויד בצופרים, סירנה והכי חשוב: אורות כחולים מהבהבים בחזית ומאחור. בנוסף ישנם גם צמד תיקי צד מקורים מעור המשלימים את המראה הייעודי.

כאופנוע ששימש את כוחות המשטרה היה ניתן לצפות שעבר חיים קשים למדי, אבל כנראה שלאופנוע זה החיים האירו פנים. על מד האוץ שלו רשומים קצת פחות מ-25 אלף ק"מ, ממש כלום בהתחשב באורך החיים המופלג של מנועי הבוקסר הקלאסיים של ב.מ.וו. התמונות מעידות שהאופנוע נשמר היטב, כשלמעט סימני שחיקה קלים על מזוודת הצד הוא נראה כאילו רק אתמול יצא בית הספר לשוטרים.


הסוכנות דורשת על האופנוע לאור נדירותו ומצבו סכום גבוה למדי של 17,900 דולר בקניה מידית, שהם כ-62 אלף ש"ח. עם זאת ניתן להציע הצעה משלכם כאשר מחיר הפתיחה עומד על כ-15,700 דולר. אחרי הובלה ומיסים מדובר בכ-130 אלף ש"ח, מחיר יקר למדי עבר אופנוע אספנות. אלא אם אתם מעדיפים להתגייס למשטרה כדי שגם לכם תהיה צ'קלקה משלכם, אולי בכל זאת שווה לתת הצעה.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד