אדוונצ'ר לצעירים: ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר נחת בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הבייבי אדוונצ'ר של ק.ט.מ הגיע לישראל, כשהוא ינסה להציע לצעירים ומוגבלי הרישיון מהאופי והיכולת של אחיו הגדולים בשושלת האדוונצ'ר הכתומה. המחיר: 40 אלף ש"ח

למרות המצב ואי הודאות הכללית במדינה, בד.ל.ב מוטוסופורט מנסים להמשיך בשגרה והחלו לשווק בישראל היום (יום ד') את ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר החדש. מדובר באח הקטן למשפחת האדוונצ'רים העניפה של ק.ט.מ אשר נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה, ומיועד להתמודד בקטגוריה הצומחת של הבייבי אדוונצ'רים הכוללת בין היתר את קאוואסאקי ורסיס X 300, סוזוקי ויסטרום 250 והונדה CRF250L ראלי.



חיצונית מאמת ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר את סממני העיצוב של אחיו הגדולים, בעיקר במסיכ החזית והמשקף שהושאלו מה-790 אדוונצ'ר וקווי המרכב הזוויתיים. מעבר לכך כולל הבייבי אדוונצ'ר של ק.ט.מ את כל סממני הז'אנר כמו מיכל דלק גדול (14.5 ליטר), מושב מדורג, מנשאים לזיווד צד ומגן גחון מאסיבי. אמנם חישוקי שפיצים לא תמצאו ב390 אדוונצ'ר, אבל למראה וליכולת השטח אמור לתרום חישוק קדמי בקוטר "19 (מאחור ישנו חישוק "17 סטנדרטי) יחד עם מרווח גחון נאה של 20 ס"מ.



יחידת ההנעה מבוססת על מנוע הסינגל המוכר בנפח  373 סמ"ק המוכר מדגמי הדיוק וה-RC 390, אך הוא זכה לעדכונים קלים לטובת אופי השימוש התיורי והוא מספק 43 כ"ס ו-3.8 קג"מ. למרות שמדובר באופנוע "תקציב" שאמור להיות נגיש לקהל רחב לא חסכו בק.ט.מ במכלולים ההיקפיים וה-390 אדוונצ'ר מצויד במתלי WP APEX כאשר המזלג הקדמי הפוך ובעל כיוון מלא, והבולם האחורי הוא בעל כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. מערכת הבלימה מתבססת על דיסקים וקאליפרים מבית ברמבו כאשר ישנה גם מערכת ABS עם  מצב שטח.

מחירו של ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר עומד על 40 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי, כשכמקובל בק.ט.מ הוא מגיע עם רשימת אבזור וציוד אופציונלי אורכה הכוללת בין היתר: זיווד מקורי, מגן גחון, מערכת פליטה מותאמת של אקרפוביץ' ומערכת קוויק שיפטר מלאה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד