תערוכת מילאנו 2020: ק.ט.מ אדוונצ'ר 390

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ק.ט.מ מציג במילאנו את האח הקטן במשפחת דגמי האדוונצ'ר שלה עם מנוע הדיוק 390. לישראל יגיע הבייבי אדוונצ'ר הכתוב בתחילת שנת 2020


לק.ט.מ ישנה מסורת ארוכה של דגמי אדוונצ'ר גדולים, וכיום מציעה החברה לרוכבים למרחקים ארוכים את דגמי האדוונצ'ר 790 שהוצג בשנה שעברה במילאנו והסופר אדוונצ'ר 1290. בתערוכת מילאנו חשפה ק.ט.מ אח חדש וקטן במשפחה, אדוונצ'ר 390 החדש המיועד לקהל צעיר ולרוכבים מוגבלי רישיון, ואיתו תתחרה ק.ט.מ בדגמי אדוונצ'ר טורינג קטנים כמו קאוואסאקי ורסיס X 300, סוזוקי ויסטרום 250 ואפילו הונדה CRF250L ראלי.



הבייבי אדוונצ'ר של ק.ט.מ עוצב בהשראת אחיו הגדולים, כשהוא משאיל מהאדוונצ'ר 790 את יחידת החזית של הפנסים והמשקף הקדמי המוזרה למראה. מעבר לכך העיצוב הוא אדוונצ'רי קלאסי עם כל מאפייני הז'אנר כמו יחידת מכיל דלק גדולה (נפח מיכל של 14.5 ליטר), מושב מדורג, מגיני מנוע וידיים וכמובן, סבל ונקודות עיגון לנשיאת זיווד.
למרות שהוא קטן יחסית (בסיס גלגלים של 143 ס"מ), ק.ט.מ אדוונצ'ר 390 לא נראה כמיניאטורה ומציעה תנוחת רכיבה זקופה מקובל בז'אנר הודות למושב בגובה של 850 מ"מ, כמו אדוונצ'ר 790. ליציבה הגבוה, מרווח הגחון (20 ס"מ) והמראה הקרבי תורם גם חישוק קדמי בקוטר "19 שמרמז שלא מדובר באופנוע אדוונצ'ר לכביש בלבד.

בתוך שלדת צינורת המתכת נמצא מנוע הסינגל המוכר של ק.ט.מ בנפח 373 סמ"ק שהגיע כמעט ללא שינוי מהדיוק 390, ומספק 44 כ"ס ו-3.8 קג"מ. מערכת המתלים מתבססת כמובן על התוצרת של WP, כשמלפנים ישנו מזלג הפוך מסדרת APEX בעל מהלך של 170 מ"מ ואפשרות כיוון קשיחות ושיכוך החזרה. מאחור ישנו בולם APEX עם מהלך של 177 מ"מ, כיוונון של עומס קפיץ ושיכוך החזרה. כדי לבלום את האופנוע השוקל 158 ק"ג יבשים ישנו בלם קדמי המשלב דיסק בקוטר 320 מ"מ קאליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מתוצרת ברמבו.



למרות שמדובר באדוונצ'ר תקציב, בק.ט.מ העמיסו על אדוונצ'ר 390 לא מעט גודיז ואלקטרוניקה מאופנועים גדולים. לוח המחוונים הוא דיגיטלי מלא וצבעוני עם קישורית לאפליקצית המידע והניווט של ק.ט.מ, מערכת ה-ABS כוללת מצב שטח מתירני וישנה גם מערכת בקרת משיכה – פריט נדיר באופנועים קטני נפח.
רשימת התוספות כוללת קוויקשפיטר, מערכת פליטה פתוחה מתוצרת אקרפוביץ' ומבחר מזוודות ואמצעי נשיאת ציוד מקורים של ק.ט.מ.

מחברת ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית ק.ט.מ לישראל נמסר כי אדוונצ'ר 390 ינחת בישראל במהלך הרבעון הראשון של השנה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד