אביב בכנף האדומה: דגמי ה-500 וה-650 המעודכנים של הונדה נחתו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה מתחילה לשווק בישראל את דגמי ה-500 וה-650 המעודכנים שלנת 2019. בתפריט: CB500X ו-CB500F המשודרגים, דגמי ה-CBR הספורטיביים וגם CB650R החדש

הונדה מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את הגרסאות העדכניות של דגמי הכביש הפופולארים שלה בנפחי 500 ו-650 סמ"ק. מדובר בחמישה דגמים שונים בעל נוכחות דומיננטית בקטגוריית אופנועי הביניים, שרובם מותאמים גם לבעלי רשיון A1. ארבעה מהדגמים הם דגמים וותיקים אשר זכו למסכת שיפורים ועדכונים לקראת שנת 2019, ודגם אחד הינו חדש לחלוטין.

האופנוע החשוב בחמישייה הוא הונדה CB500X שהוא גם אחד מהאופנועים הנמכרים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הבייבי אדוונצ'ר של הונדה שמר על תנוחת הרכיבה הזקופה והמשקף הגבוה וזכה במתיחת הפנים  לשדרוגי מנוע קלים לשיפור הגמישות (ההספק המרבי נותר 47 כ"ס), לצד עדכוני עיצוב, לוח מחוונים וכידון חדשים, מערכת פליטה משודרגת עם דוד כפול ומצמד מחליק. לצידו  של CB500X מתייצב גם CB500F, גרסת העירום בעלת העיצוב הקרבי החולקת פלטפורמה ומנוע זהים. גם במקרה של ה-F שורת העדכונים מסתכמת בשינויי עיצוב קלים, תוספת של מצמד מחליק, דוד פליטה כפול ועדכונים קלים למנוע לשיפור הגמישות. המחיר שי הדגמים זהה ועומד על 49 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי.

עבור חובבי ההשחזות מגיעים גם דגמי ה-CBR  העדכניים גם הם. הונדה CBR500 מיועד עבור מוגבלי הרישיון כשמנוע הטווין המקבילי שלו מספק את 47 כ"ס המרביים המותרים במסדרן מגבלות קטגוריית רישוי A1. מסכת העדכונים אותה קיבל האופנוע הוותיק שהוצג כבר ב-2013 כוללת שינויים קלים במנוע לטובת שיפור זמינות הכוח, עדכוני עיצוב לפרינג ויחידות התאורה, לוח מחוונים דיגיטלי חדש, מערכת פליטה חדשה בעלת שני משתיקים ומצמד מחליק כסטנדרט. מחירו של האופנוע עומד על כ-51 אלף ש"ח – גבוה משמעותית מקאוואסאקי נינג'ה 400 שהוא מתחרו העיקרי.

יחד עם הונדה CBR500 מתייצב גם הונדה CBR650R המחודש המוצע בגרסה רגילה או בגרסה המותאמת לדרגת רישוי A1. גם במקרה של ה-CBR650R מתתיחת הפנים שעבר הייתה מינורית יחסית, והוא שומר על אופיו כאופנוע ספורטיבי הגיוני ולא קיצוני כמו CBR600RR. השינויים אותם יקבל הונדה CBR650R כוללים שיפורים ליחידת ההנעה, שבמהדורתה הלא מוגבלת מספקת עתה 94 כ"ס, שדלה מחוזקת וקלה יותר, מתלים משודרגים עם מזלג שוואה מתכוונן מסוג SFF  ובלם קדמי בעל קאליפרים ראדיאלים עם 4 בוכנות. מחירו של האופנוע עומד על 68 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי.

עם ארבעת הדגמים מחודשים נוחת גם דגם אחד חדש לגמרי. מדובר ב-CB650R שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה, המשלים את משפחת אופנועי הרטרו-עירום של הונדה שכללה עד כה גרסאות בנפחי 125, 300 ו-1000 סמ"ק. הונדה CB650R שומר על עיצוב כמעט זהה לחלוטין לייתר בני המשפחה, כשהוא עושה שימוש בשלדה והמנוע שנלקחו מ-CB650F המוכר.

המנוע תוגבר ביחס למקור ומספק 94 כ"ס וגם המתלים שודרגו, עם מזלג קדמי מוזהב מתוצרת שוואה ובולם אחורי מתכוונן. הונדה CB650F מצויד במערכת ABS, מערכת בקרת אחיזה, תאורת LED קדמית ומצמד מחליק והוא מוצע במחיר של 61 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד