תערוכת מילאנו 2021: מתיחת פנים לקימקו AK550

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קימקו מביאה למילאנו את AK550 העדכני שעבר מתיחת פנים מקיפה וגם מציע מעתה גרסת ST בעלת אופי תיורי

לפני 4 שנים העזה קימקו לקרוא תיגר על ההגמוניה של ימאהה טימקס בקטגוריית הסופר סקוטרים הספורטיביים עם AK550 שהצליח להפתיע, אבל לא להדיח את המלך מכיסאו. במקביל לטימקס המחודש שמוצג גם הוא במילאנו, הביאה קימקו גם AK550 חדש, אם כי בפועל מדובר במתיחת פנים מקיפה שמגיעה שנה לאחר שקיבל ה-AK התאמה לתקינת יורו 5.

העיצוב של AK550 שודרג משמעותית, כאשר בחזית ניתן להבחין במסגרת שחורה סביב יחידות הנאורה הראשיות, חיפויי צד גדולים ואווירודינמיים יותר ומשקף חדש ומעוגל. השדרה המרכזית ויחידת הזנב עוצבו מחדש אף הן וניתן להבחין במושב חדש צנום יותר בעל מראה ספורטיבי מבעבר.
בנוסף ניצלה קימקו את מתיחת הפנים כדי להוסיף ל-AK550 גרסה בעלת אופי תיורי יותר בשם ST. גרסת ה-ST מציעה משקף שונה מתכוונן חשמלית ומושב משופר לטובת נוחת לטווחי רכיבה ארוכים.

למרות העיצוב המחודש, בקימקו לא עשו שנויים מכאניים ב-AK550. המנוע נותר טווין מקבילי המספק 51 כ"ס ו-5.6 קג"מ עם תמסורת סופית באמצעות רצועה, כשבשנה שעברה נוספו לו מצערות חשמליות ושני מצבי כיול לבחירת הרוכב. מכלולי שלדה המרשימים המשלבים מזלג קדמי הפוך עם שני משולשי היגוי, בולם אחורי אופקי ומערכת בלימה מתוצרת ברמבו עם צמד דיסקים קדמיים וקאליפרים רדיאליים.
קימקו AK550 המחודש צפוי לנחות בארץ במחצית הראשונה של 2022 ואמור לשמור על מחיר אטרקטיבי יחסית לימאהה טימקס.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד