ק.ט.מ חושפת אדוונצ'ר 890 R

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע האדוונצ'ר בנפח בינוני של ק.ט.מ זוכה לקראת שנת 2021 לגרסת מחוזקת עם מנוע שצמח לנפח של 890 סמ"ק. ויש גם מהדורת ראלי קרבית אפילו יותר ביצור מוגבל

תערוכת מילאנו לא תתקיים השנה עקב משבר הקורונה, אבל יצרניות האופנועים מנסות לשדר "עסקים כרגיל" וחושפות בימים אלו אט אט את דגמי 2021. ק.ט.מ החלה גם היא בחשיפת דגמי השנה החדשה, והדגם הראשון שמקבל את הזרקור הוירטואלי הוא 890 אדוונצ'ר R – גרסה מחוזקת של 790 אדוונצ'ר R המוכר.



השם מסמל את השינוי העיקרי שעבר 790 אדוונצ'ר והוא הגדלת נפח המנוע ל-889 סמ"ק, למעשה אותו טיפול שעבר מנוע הטווין 790 של ק.ט.מ גם בדיוק 890 R. הגדלת הנפח, שדרוג ניהול המנוע, גל ארכובה שונה ועוד מספר שינויים קלים אפשרו להגדיל את הספק המרבי והוא עומד על 105 כ"ס ב-8,500 סל"ד (תוספת של 10 כ"ס) כאשר המומנט המרבי עלה ב-1.1 קג"מ ל-10.1 קג"מ המתקבלים ב-6,500 סל"ד.

בק.ט.מ לא הסתפקו רק בשדרוג המנוע, והעניקו ל-890 אדוונצ'ר עוד מספר שדרוגים היקפיים ובהם מצמד מחוזק, ראש היגוי מאלומיניום ושלדת זנב קלה יותר, עדכון לתוכנת מערכת ה-ABS ובקרת המשיכה וכיול שונה למתלים שנותרו מסדרת ה-XPlore של WP עם אפשרויות כיוון מלאות.



אם זה לא מספיק עבורכם, חשפה ק.ט.מ לצידו של 890 אדוונצ'ר R גם מהדורת ראלי קרבית במיוחד בייצור מוגבל של 700 יחידות. מהדורת הראלי כולל מפלט אקרפוביץ' הקל ב-35% מהמפלט הרגיל, מתלים משודרגים  WP XPlor Pro, מושב מרוצים שטוח וגבוה יותר מהמושב הסטנדרטי, קוויק שיפטר משודרג (אופציה בדגם הסטנדרטי) ומצב רכיבה נוסף "Rally" לכיול מערכות העזר האלקטרוניות. בנוסף יש לגרסת הראלי גם צביעה שונה נגיעות קוסמטיות כמו מגיני סיבי פחמן למיכל הדלק וחישוקים מצופי אנודייז.



ק.ט.מ 890 אדוונצר R אמור להגיע לאולמות התצוגה הכתומים באירופה בחודש נובמבר הקרוב, מה שאומר שבישראל אנחנו אמורים לראותו, אם לא יהיו הפתעות קורונה נוספות, במהלך המחצית הראשונה של 2021.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד