צפו: מה עשו דוגמניות הלבשה תחתונה על גבי אופנועים בסידני?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כחלק מקמפיין מקומי לוולנטיין שצויין לא מזמן, מספר רוכבות הפתיעו את תושבי סידני המנומנמת. ״מעצימים נשים וחוגגים את המיניות״

עבור תושבי סידני, הוולנטיין האחרון היה לא פחות מכאב ראש. זוגות שבסך הכול רצו לצאת לאכול ארוחה רומנטית טובה, או לבלות ביחד במועדון או בסרט, נתקלו ברחובות העיר במספר לא מבוטל של דוגמניות הלבשה תחתונה רכובות על גבי אופנוע. ניתן רק לשער מה היו תגובות בני או בנות הזוג למבט שדפקו הפרטנרים שלהם לאור המחזה.

המראה הזה היה חלק מקמפיין של רשת ההלבשה התחתונה והצעצועים לחדר המיטות Honey Birdette. מדובר בחברה אוסטרלית שמאז הקמתה בשנת 2006 פתחה סניפים גם במדינות אחרות בעולם, ומטרת קמפיין זה – מלבד הפרסום – הייתה להדגיש כי נשים יכולות ליהנות מחג האהבה גם כשהן רווקות.

כך, כל דוגמנית הלבשה תחתונה רכבה על גבי אופנוע, כשמכסה אותה מעיל עור עליו נכתב #NotYourValentine (לא הוולנטיין שלך – ל.כ.). ״נשים צריכות לשכוח מפרחים, לנטוש את היהלומים ולרדת מהקונספט של ארוחה לאור נרות בוולנטיין״, נאמר בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה האוסטרלית. ״זה הזמן להפעיל את מנוע האופנוע, לחוגג את ההעצמה הנשית ולחגוג את המיניות שלנו״.

עם זאת, ברור שקמפיין שכזה גרר לא מעט תגובות ברשתות, חלקן תומכות וחלקן פחות. אך מכיוון שמדובר פה בכלי תקשורת המתעסק באופנועים, אנחנו נצטט רק אחת מהן: ״הכל טוב ויפה עד שאחת מהרוכבות תיפול מהאופנוע ללא הרבה ביגוד, תשחית לעצמה את העור ולא תוכל לדגמן יותר לעולם״.

אנחנו מצטרפים לקריאה ואומרים, תחגוג את העוצמה הנשית, צאו לרכב אבל תתמגנו בהתאם.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד