עופר אבניר משיקה את המרכז הראשי של הוסקוורנה במודיעין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מותג השטח הוותיק מתכוון לבצע קפיצת מדרגה בשוק המקומי, עם מרכז חדש במודיעין שאמור לספק מענה היקפי לרוכבי השטח המגיעים לאזור

בערב יום חמישי האחרון חנכה 'עופר אבניר' את המרכז הראשי החדש של הוסקוורנה. מדובר במרכז רחב ידיים הכולל בתוכו אולם תצוגה גדול למגוון דגמי המותג, כשלצידו מחלקת טריד אין ויד שניה, חנות אביזרים משלימים וציוד לרוכבים ומתבקש גם מוסך. עד כאן לא מודבר בקונספט יוצא דופן, וישנם לא מעט מרכזים שכאלו ללא מעט מותגים בתחום, אבל המרכז החדש של הוסקוורנה ממוקם דווקא במודיעין ומדובר בשינוי תפישתי, כמו גם הצהרת כוונות.

הוסקוורנה כידוע היא אחת מיצרניות האופנועים הוותיקות בעולם הדו-גלגלי כשתחום ההתמחות שלה הוא בעיקר באופנועי אנדורו, שיחד עם אופנועי המוטוקרוס מהווים את עיקר הפעילות של החברה. ההיסטוריה של הוסקוורנה שהוקמה בראשית המאה הקודמת רצופה תהפוכות, עד אשר הפכה לפני מספר שנים לחלק מקבוצת ק.ט.מ.

קצת לאחר שעברה לבעלות ק.ט.מ עבר הזיכיון המקומי ליבוא אופנועי הוסקוורנה מידי דלק מוטורס ( יבואנית ב.מ.וו – בעלת הבית הקודמת של הוסקוורנה) לידי חברת 'עופר אבניר' שהיצע המותגים שלה לא כלל מותג שטח/אנדורו ונעדרה משוק זה שזכה לצמיחה משמעותית במהלך העשור האחרון, ומגיע כיום להיקף של כ-1,300 כלים ברישוי צהוב.

עד כה נעשה שיווק דמי הוסקוורנה בעיקר דרך הסוכנות המרכזית בתל אביב ודרך סוכנויות המשנה של עופר אבניר. ההצלחה הייתה נאה, והוסקוורנה תפסה פלח שוק משמעותי בשנים האחרונות, כשהיא מצמצמת את הפער מק.ט.מ ששולטת מזה עידנים בשוק האנדורו במקומי. פתיחת המרכז החדש אמור לבסס את את מעמדה של הוסקוורנה בשוק האנדורו במטרה גם להגדיל אותו משמעותית. זאת הסיבה שמיקום המרכז החדש הוא דווקא במודיעין, המהווה צומת מרכזית עבור רוכבי השטח  שרבים מהם עורכים את הרכיבות בסביבת מודיעין, בן שמן והרי ירושלים.

כיוון שהמיקום קרוב למסלולי שטח רבים ניתן יהיה לבצע נסיעות מבחן על הכלים בצמוד לסוכנות. בנוסף יוצעו שירותים ייחודים לרוכבים כמו אכסנת כלים בתשלום, השכרת נגררים לשינוע הכלים קיום הדרכות שטח ואירועי הלקוחות של מועדון הוסקוורנה, כשהמטרה של 'עופר אבניר' כי המקום יהפוך מרכז עבור רוכבי השטח באזור.  גם מקומם של אופנועי הכביש של הוסקוורנה לא נפקד, וימכרו במקום דגמי הוויטפילן והסוורטפילן החדשים לצד ציוד היקפי המתאים להם.

צילומים: רונן טופלברג

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד