השקה מקומית: דגמי הכביש החדשים של הוסקוורנה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הוסקוורנה נכנסה לעידן חדש עם השקת דגמי הכביש שלה הנעזרים בעיצוב רטרו-מודרני ייחודי ובמסגרת אירועי שבוע האופנה. אנחנו בהחלט נפלנו מהעיצוב

חברת "עופר אבניר" השיקה השבוע את משפחת דגמי הכביש החדשים של הוסקוורנה באירוע לא שגרתי, שהתקיים במסגרת אירועי שבוע האופנה בתל-אביב כחלק מהאמירה שהעיצוב שיחק תפקיד משמעותי בפיתוח, וזה נכון. נגיד את זה עוד הרבה: גם כשהם עומדים, הם פסלים קינטיים.

משפחת דגמי הכביש החדשה של הוסקוורנה נחשפה בתערוכת מילאנו האחרונה, כשהיא כוללת את הויטפילן (Vitpilen – חץ לבן בשוודית) ואת הסוארטפילן (Svarpilen – חן שחור), אופנועי עירום שעוצבו בסגנון רטרו-מודרני עם קריצה לדגמי העבר של החברה. זהו הניסיון הראשון של הוסקוורנה לחדור לתחום הכביש בגלגולה המודרני תחת כנפי ק.ט.מ. בפעם האחרונה עשתה זאת החברה בתקופת בעידן ב.מ.וו עם דגמים כמו הנודה המדליק שלמרבה הצער לא זכה להאריך ימים.

הבסיס של שני האופנועים זהה, עם שלדת צינורות וחלקי גוף משותפים רבים. הוסקוורנה ויטפילן הוא אופנוע בסגנון סטריטפייטר/רודסטר בעיצוב מינימלסטי וקליפאונים ספורטיביים. הוסקוורנה סוארטפילן לעומת זאת הוא אופנוע בסגנון סקרמבלר שנבדל מאחיו בכידון גבוה, צמיגים בעלי פרופיל קוביות ומתלים בעלי מהלך ארוך יותר. העיצוב כאמור, מושקע ביותר כשבולטים אלמנטים כמו הפנס הקדמי עם טבעת ה-LED ופלסטיק הגוף ומיכל הדלק הנראים כיחידה אחת.

המנועים הגיעו היישר מדגמי ק.ט.מ, כשלשני הדגמים גרסאות המכונות 401 ומצוידות במנוע ה-383 סמ"ק המשרת את משפחת דגמי ה-390 של האוסטרים ומספק 43 כ"ס. דגמים אלו מתומחרים באופן אטרקטיבי של 40 אלף ש"ח מה שהופך אותם לאלטרנטיבה מעניינת לקהל הצעיר, כמו גם איום ישיר על משפחת הסקרמבלר של דוקאטי



הוסקוורנה ויטפילן מוצע גם בגרסת ה-701 שרירית, שבה מותקן מנוע ה-693 סמ"ק המוכר, המשמש גם את דגמי הסופרמוטו 701 של הוסקוורנה, ומספק 75 כ"ס מרשימים ו-7.3 קג"מ. ויטפילן 701 כמו צמד אחיו מצויד במפרט מודרני עם מצערת אלקטרונית, קלאצ' מחליק ומערכת ABS יחד עם בלמים מבית ברמבו. דגם זה יימכר במחיר של 70 אלף ש"ח, מה שמכניס אותו לתחרות מול אופנועי הנייקד היפנים הבינוניים כמו גם מול הדגמים הגדולים של דוקאטי סקרמבלר שגם יקרים משמעותית, כשהוא מוצע גם בגרסה מותאמת לבעלי רישיון A1. בעתיד צופיה להגיע גם גרסת 701 שתוצג בקרוב גם לדגם הסוארטפילן. אם ההאסקים החדשים נוסעים כמו שהם נראים בהחלט יש למה לחכות.

צילומים: תומר פדר


השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד