מתקפת קיץ: חמישה קטנועים חדשים של סאן יאנג נחתו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מטרו מוטור מרעננת את היצע סאן יאנג בישראל עם חמישה דגמים חדשים בנפחי 125 ועד 400 סמ"ק ששיווקם מתחיל זה עתה


בהתאם לתכניות אותם הציגה במפגש העיתונאים השנתי שערכה לקראת תחילת השנה, מתחילה מטרו מוטור לשווק בישראל בימים אלו לא פחות מחמישה דגמים חדשים של סאן יאנג. חמשת הדגמים בנפחים שבין 125 ל-400 סמ"ק מותאמים כולם לתקן יורו 5 ומצטרפים למבחר הגדול של המותג בישראל.

סאן יאנג ג’ט X
קטנוע ספורטיבי קטן ששם על הכוונת את ימאהה N מקס והונדה PCX. ל-X יש עיצוב מדליק ומושקע ביחס לקטגוריה עם משקף נמוך, שדרה מרכזית גבוהה ותאורת LED מלאה בחזית. המנוע  מקורר מים מספק 12.5 כ”ס ורשימת האיבזור כוללת מפתח עם משטח טעינה לטלפון הסלולרי.
מחיר: 16 אלף ש”ח

סאן יאנג DRG 160 דראגון
עבור מי שרוצה קצת יותר ביצועים יגיע סאן יאנג דראגון 160  בעל נפח המנוע הלא שגרתי הדורש רישיון A1 (למרות שההספק הוא 14.5 כ”ס). לדראגון רצפה שטוחה שימושית אך הוא נטול משקף קדמי לחלוטין מה שמוסיף למראה המעניין שלו. המפרט כולל מערכת לדימום מנוע בעצירה, בולם אחורי מתכוונן ומערכת ABS.
מחיר: 20 אלף ש”ח

סאן יאנג CruiSYM 300
בסאן יאנג ניצלו את המעבר לתקן יורו 5 כדי לבצע מתיחת פנים לקטנוע המנהלים הפופולארי שלה מעבר למנוע  המעודכן ישנו גם עיצוב חדש וספורטיבי יותר למראה, תאורת LED מלאה ומשטח טעינה לטלפון הנייד. התוספת החשובה ביותר היא מערכת בקרת משיכה. מחיר: 30 אלף ש"ח

סאן יאנג ג’וימקס Z פלוס
אחד הדגמים הפופולארים ביותר של  סאן יאנג בישראל בעשור האחרון זכה גם הוא לעדכון יורו 5 שכלל גם עיצוב מחודש (עם פזילה לימאהה X מקס) והוספת פריטי אבזור עדכניים כמו משטח טעינה לטלפון, תאורת LED ומערכת בקרת משיכה בגרסת ה-300 סמ”ק.

מחירים:
ג'וימקס Z פלוס 125  –  20 אלף ש"ח
ג'וימקס Z פלוס 250 – 26 אלף ש"ח
ג'וימקס Z פלוס 300 – 28 אלף ש"ח

סאן יאנג מקסים 400
קטנוע המנהלים הבכיר של סאן יאנג זכה לדור חדש שאמור להקפיץ אותו מדרגה מול מקביליו היפניים. העיצוב החדש ובתפריט ישנו גם מנוע משודרג עם 33 כ”ס, שלדה חדשה וקלה יותר, מערכת בקרת משיכה חדש ובולם אחורי מתכוונן בעל חמישה מצבי שיכוך. ברשימת ההאבזור ניתן למצוא משקף מתכוונן ומעמד למצלמת דרך.
מחיר: 30 אלף ש"ח

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד