לקראת 2021: דגמי סאן יאנג, ימאהה וקאוואסקי הצפויים בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מטרו מוטור חשפה כהרגלה את הדגמים החדשים של מותגי סאן יאנג, ימאהה וקאוואסאקי הצפויים לנחות בישראל במהלך 2021. בתפריט: שלל קטנועים חדשים של סאן יאנג ודגמי ה-MT החדשים של ימאהה

התחזיות האופטימיות של "מטרו מוטור" עבר השוק הדו-גלגלי לשנת 2021 היו מלוות, כמו תמיד, בחשיפת הדגמים החדשים של מותגי החברה האמורים להגיע במהלך השנה. בשנת 2021 אמור להיות מושלם המעבר לתקן יורו 5, כך שזו השנה האחרונה בה ניתן יהיה למכור כלים דו-גלגליים בתקן זיהום אוויר יורו 4. המשמעות היא שבשנת 2022 צפוי להיות היצף של דגמים חדשים שהותאמו לתקן החדש, כיוון שיצרניות האופנועים ינצלו את ההזדמנות לבצע גם שדרוג מקיף לדגמים שטרם עומדים בתקן העדכני.

המעבר לתקן יורו 5 מביא גם להתייקרות הכלים, ולאחרונה נוסף גם היבט נוסף ולא צפוי בדמות הנסיקה במחיר ההובלה הימית בעקבות מדבר הקורונה. העליה במרכיב ההובלה בחישוב התמחור של הכלים אמורה להביא להתייקרות של כ-1,000 עד 2,000 ש"ח בממוצע, משמעותי מאד כשדובר בכלים זולים מהמזרח.

בינתיים, בשנת 2021 אמורים להגיע מגוון דגמים חדשים, אבל השיטפון האמיתי יהיה בעוד שנה. מבחינת מטרו מוטור עיקר החידושים בשנה הקרובה יהיו אצל סאן יאנג, אבל גם בימאהה וקאוואסקי יהיו כמה חידושים מעניינים, אם כי בכמות פחותה מאשר בשנה החולפת. להלן הדגמים החדשים הצפויים להגיע לפניכם:



סאן יאנג
סאן יאנג ג'ט X
הבן החדש במשפחת הקטנועים הקטנים והספורטיביים של סאן יאנג  ששם על הכוונת את ימאהה N מקס והונדה PCX. ל-X יש עיצוב מדליק ומושקע ביחס לקטגוריה עם משקף נמוך, שדרה מרכזית גבוהה ותאורת LED מלאה בחזית. המנוע מספק 12.5 כ"ס ורשימת האיבזור כוללת מפתח עם משטח טעינה לטלפון הסלולרי.
מועד ההגעה הוא המשוער הוא בחודש פברואר והמחיר המשוער הוא 16 אלף ש"ח.

סאן יאנג DRG 160 דראגון
עבור מי שרוצה קצת יותר ביצועים יגיע סאן יאנג דראגון 160. במטרו החליטו להמר למרות נפח המנוע הלא שגרתי הדורש רישיון A1 (הגם שההספק הוא 14.5 כ"ס). הדראגון מציע רצפה שטוחה אך נעדר משקף קדמי לחלוטין מה שמוסיף למראה המעניין שלו. המפרט כולל מערכת לדימום מנוע בעצירה, בולם אחורי מתכוונן ומערכת ABS.
מועד ההגעה המשוער הוא בחודש פברואר והמחיר המשוער הוא 20 אלף ש"ח.

סאן יאנג CruiSYM 125/300
בסאן יאנג ניצלו את המעבר לתקן יורו 5 כדי לבצע מתיחת פנים לקטנוע המנהלים הפופולארי שלה. מעבר למנועים המעודכנים ישנו גם עיצוב חדש וספורטיבי יותר למראה, תאורת LED מלאה ומשטח טעינה לטלפון הנייד. בגרסת ה-300 מצטרפת מעתה גם מערכת בקרת משיכה.
מועד ההגעה המשוער גם הוא בחודש פברואר והמחירים הצפויים הם 21 אלף ש"ח לגרסת ה-125 ו-30 אלף ש"ח לגרסת ה-300.



סאן יאנג ג'וימקס Z פלוס
רב המכר של סאן יאנג בשוק הישראלי זכה גם הוא לעדכון יורו 5 שכלל גם עיצוב מחודש (עם פזילה לימאהה X מקס) והוספת פיצ'רים עדכניים כמו משטח טעינה לטלפון, תאורת LED ומערכת בקרת משיכה בגרסת ה-300 סמ"ק.
ג'וימקס Z צפוי לנחות כאן בחודש פברואר והמחירים יחלו ב-20 אלף ש"ח לגרסת ה-125, 26 אלף ש"ח לגרסת ה-250 ו-27 אלף ש"ח לגרסת ה-300

סאן יאנג מקסים 400
קטנוע המנהלים הבכיר של סאן יאנג זכה לדור חדש שאמור להקפיץ אותו מדרגה מול מקביליו היפניים. מלב העיצוב החדש יש בתפריט מנוע משודרג עם 33 כ"ס, שלדה חדשה וקלה יותר, מערכת בקרת משיכה חדש ובולם אחורי מתכוונן בעל חמישה מצבי שיכוך.
סאן יאנג מקסים 400 צפוי להגיע ארצה בחודש אפריל עם תג מחיר של 37 אלף ש"ח. 



סאן יאנג TL500
המקסי סקוטר הספורטיבי של סאן יאנג קיבל מתיחת פנים לכבוד יורו 5 וגם כדי לשפר נקודות תורפה מול יריבו המובהק קימקו AK550. המנוע צמח בנפחו לנפח של 508 ס"מ, מה שגם הביא לשדרוג ההספק ל-44 כ"ס נאים. בנוסף ישנם גם פיצ'רים לשיפור השימושיות ובהם מפתח חכם ומשטח טעינה.
TL500 המעודכן צפוי לנחות בחודש יולי ומחירו אמרו לעמוד על 50 אלף ש"ח.



ימאהה
ימאהה N מקס
הבשורה של ימאהה התחום הקטנועים השנה הוא ב-N מקס החדש שמתברג לפלח העליון של קטנועי ה-125. מלבד עיצוב חדש השתדרג ה-N מקס כדי להצדיק את מיצובו הגבוה עם מערכת בקרת משיכה, דימום מנוע בעצירה ואבזור עדכני הכולל מפתח חכם ומסך מולטימדיה עם קישורית לטלפון הסלולרי.
צפי ההגעה הוא בפברואר הקרוב והמחיר המשוער הוא: 19 אלף ש"ח.

ימאהה MT07
דור חדש ושלישי במספר לנייקד הספורטיבי של ימאהה הושק לאחרונה ומתייצב בישראל תוך זמן קצר. המנוע שודרג לתקן יורו 5, מערכת הבלימה לזו של ה-MT09 והעיצוב קרבי ומדליק מאי פעם.
MT07 צפוי להגיע ארצה בחודש אפריל בגרסה רגילה ובגרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1, כשהוא שומר על תמחור אטרקטיבי שהפך אותו לרב מכר. המחיר: 56 אלף ש"ח.


ימאהה MT09
הטריפל נייקד של ימאהה זכה גם הוא לדור חדש לכבוד 2021 ועיצוב עדכני ודומה לזה של אחיו הקטן. המנוע גדל לנפח של 890 סמ"ק לטובת יורו 5, כשעל הדרך קיבל בונוס של 4 כ"ס שהעלו את ההספק המרבי ל-119 כ"ס, השלדה הוקשחה ומערך מערכות העזר האלקטרוניות שודרג.
גם MT09 אמור לנחות כאן בחודש אפריל ומחירו יעמוד על 73 אלף ש"ח. במקביל תגיע גם גרסת ה-SP שתהיה יקרה ב-8,000 ש"ח שתמורתם תקבלו מזלג קדמי של אוהלינס, זרוע אחורית מאלומיניום בקרת שיוט וצביעה ייחודית.

טריסר 9
יחד עם דגמי ה-MT החדשים צפויה להגיע גם ימאהה טרייסר 9 החדש (לשעבר טרייסר 900) – גרסת הטורינג על בסיס מנוע הטריפל של ה-MT09. גם בטרייסר 9 ישנו עיצוב חדש, שלדה משופרת, אלקטרוניקה עדכנית וכמובן גם את המנוע המוגדל של ה-MT09 החדש עם 119 כ"ס.
תג המחיר הצפוי: 80 אלף ש"ח.



קאוואסאקי
קאוואסאקי ורסיס 1000 S
הבשורה העיקרית של קאוואסאקי בישראל השנה יהיה שדרוגו של ורסיס 1000 הפופולארי בגרסת ה-S הסטנדרטית, שלמעשה קיבלה את המאפיינים והאבזור של גרסת SE הבכירה ובהם: בקרת שיוט, בקרת משיכה מורחבת מצבי רכביבה, חימום ידניות וזיווד תקני.  המתלים החצי אקטיביים ישארו נחלת דגם ה-SE.
מחירו של ורסיס 1000S שצפוי להגיע בחודש פברואר הוא 100 אלף ש"ח.

קאוואסאקי ZX10R
אופנוע הליטר הספורטיבי של הירוקים זכה לקראת 2021 לשדרוג משמעותי מזה שנים, כשמלבד שדרוגי מנוע ומתלים ישנו גם עיצוב חיצוני חדש עם חזית בהשראת ה-H2 ויעילות אווירודינמית משופרת. ZX10R המעודכן יגיע בחודש מאי בצביעה שחורה-ירוקה או צביעת רפליקה של אליפות הסופרבייק. המחיר המשוער: 140 אלף ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד