משפחת המאבריק X3 בישראל מתרחבת לקראת 2021

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דגמי 2021 של רכב ה-SBS הקרבי מבית קאן אם נחתו בישראל והבשורה לשנה הקרובה: אופציה למתלים אקטיביים בדגמי העל וגרסאות כניסה חדשות ללא טורבו

הגבלות התנועה בעקבות משבר הקורונה אולי השביתו לעת עתה את היכולת לצאת לטיולי שטח אתגריים, אבל כאשר יהיה ניתן לחזור לתת בגז בשטח בקרוב יהיה ניתן לעשות זאת עם דגמי 2021 של קאן אם מאבריק, אשר מושקים בימים אלו בישראל.

כשפרץ לחיינו בסערה לפני כ-5 שנים שינה קאן אם מאבריק X3 את כל מה שידענו על רכבי SBS ספורטיביים. מאז ממשיכה קאן אם לשפר ולשדרג את המאבריק מידי שנה ולהרחיב את המשפחה עם מגוון גרסאות ודגמים כדי לשמר את מעמדה בשוק כיצרנית של ה-SBS הכי פסיכי שניתן לרכוש מהניילונים. לאור זאת שהוא מוביל הז'אנר, לא תופתעו שגם לקראת 2021 מאבריק X3 לא עבר מהפכות וזכה כרגיל למספר שדרוגים נקודתיים להשבחת הגזע.

X3, X3 TURBO RR XRS SS

כמו בכל שנה הדגמים החדשים זכו לשינויים קוסמטיים קלים וצביעות חדשות. אחרי שבשנה שעברה השדרוג המשמעותי היה בתחום המנוע שהספקו עלה ל-195 כ"ס בגרסאות הקצה, השנה הבשורה של קאן אם מגיעה בתחום המתלים, כשהיא מציגה את התשובה שלה למערכת המתלים האקטיביים של פולאריס רייזר.

המערכת של קאם אם נקראת Smart Shox והיא כוללת בולמי זעזועים עם שינוי אקטיבי אלקטרוני של פעולת השיכוך (כיווץ והחזרה) בהתאם למידע המתקבל מחיישני המערכת. המערכת כוללת שלושה מצבי פעולה קבועים לבחירת הנהג, קומפורט, ספורט וספורט פלוס גם תוך כדי נהיגה.

מערכת המתלים האלקטרוניים מוצעת רק בדגם הטורבו RR XRS הבכיר במשפחת המאבריק X3, בגרסאות 2 וה-4 מושבים, כאשר נדרשת עבור המערכת תוספת של 14-18 אלף ש"ח בהשוואה לדגמי ה-XRS ללא המערכת שישווקו במקביל ומחירם 209 ו-229 אלף ש"ח בהתאמה. באופן מעניין מערכת המתלים האקטיביים לא מוצעת בדגם ה-XRC, ככל הנראה לאור העובדה שמדובר בגרסה המיועדת יותר לעבירות טכנית.


יחד עם תוספת האופציה למתלים האקטיביים בגרסאות הקצה, מתרחבת משפחת המאבריק כך שהיא כוללת היום לא פחות מעשרה דגמים.
דגם הטורבו R בעל הגוף הצר יותר (163 ס"מ לעומת 184 ס"מ בטורבו RR) ובעל מנוע ה-172 כ"ס זוכה השנה גם לגרסת Max ארבע-מושבית במחיר של 177 אלף ש"ח, כ-50 אלף ש"ח פחות מהגרסה הארבע- מושבית הסטנדרטית של ה-XRS. בנוסף מוצעת גם השנה גם גרסת טורבו R מוחלשת עם 120 כ"ס שמחירה עומד על 146 אלף ש"ח, שהם 13 אלף ש"ח פחות מהגרסה החזקה.

על הילת דגמי הטורבו מצטרף השנה למבחר המקומי גם מאבריק 1000 ספורט בגרסאות 2 ו-4 מושבים. למרות השם הדומה מדובר בכלי שונה לחלוטין עם גוף צר משמעותית (152 ס"מ) וצמיגי 27 אינטש לעומת 28-32 אינטש בדגמי המאבריק X3 טורבו. למאבריק 1000 ספורט מנוע טווין אטמוספרי בנפח 972 סמ"ק המספק 100 כ"ס צנועים – אבל בואו נזכור לפני שקצת פחות מעשור הספק כזה היה ממצב אותו ככלי אקסטרים קיצוני. כיום מדובר בכלי SBS ספורטיבי לנהגים מתונים או מתחילים וגם המחיר בהתאם: 127 אלף ש"ח לדגם הרגיל ו-138 אלף ש"ח לדגם הארבע-מושבי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד