לראשונה מחוץ לארה״ב: אופנועי אלטא מגיעים לישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנועי המטוקרוס והאנדורו של חברת אופנועי השטח החשמליים מארה״ב משווקים כעת בארץ, במחיר של כ-74 אלף שקלים. הם מתאימים ל-A2

אפשר לנסות להתעלם מדו-גלגליים חשמליים, אך בין אם אתם מאמינים בהם או לא, הם הולכים ותופסים תאוצה וכך גם את מקומם בקונצנזוס. בישראל כלים חשמליים אינם להיט מכירות כמו בארה"ב לדוגמא, אך נראה כי הנציגות של יצרניות אופנועים חשמליות צוברת תאוצה תחת היבואן המקומי AutoElectic. אחרי אופנועי זירו, אנרג'יקה, אוסט, קטנועי גובקס ואופני בולטאקו – כעת מגיעים לישראל גם אופנועי השטח של אלטא. למעשה, ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לארה"ב בה משווקים האופנועים.

בארה״ב החברה מציעה כרגע שלשה אופנועים בשם רדשיפט (RedShift) – מוטוקורס (MX) אחד, אנדורו (EX) אחד וסופרמוטו (SM) אחד. בעתיד הקרוב צפויה החברה להציג גם דגם פלאט-טרקר.

החברה מצליחה להיכנס לתודעה העולמית עם יכולת שיווק מרשימה, אשר מעמידה את אופנועיה בהצלחה בתחרויות אל מול אופנוע בנזין רגילים. כך, החברה הראתה הצלחה יתרה במרוצי ה-Straight Rythm של רדבול, ובחודש שעבר ניצח הרוכב שלה ג׳וש היל את ריקי קרמייקל שרכב על אופנוע מוטוקרוס בנפח 450 סמ"ק במרוץ מוטוקרוס בג'נבה. אמנם מדובר ברוכבי עבר ובמרוצים שוליים יחסית, אך החברה בהחלט מצליחה להרשים.

בארץ משווקות רק גרסאות EX ו-SM. השלדה באופנועים הללו עשויה אלומיניום, המתלים הם תוצרת חברת WP, הבלמים הם של חברת ברמבו והמשקל העצמי עומד על כ-125 ק"ג. המנוע מספק אמנם 42 כ"ס בלבד, אך נתון המומנט מרשים מאוד עם לא פחות מ-16.6 קג"מ. כשעתיים וחצי של טעינה יספקו עד כארבע שעות רכיבה או כ-100 ק"מ, בהתאם לאופי הרכיבה. בנוסף, האופנועים מצוידים בארבע מפות ניהול מנוע לבחירה, ממצב חסכוני ועד למצב של מקסימום כח.

שני הדגמים משווקים בארץ במחיר של 73,700 שקלים. מחיר גישה לא זול, אך מנגד הכלים הללו מאפשרים לרכוב עליהם עם רישיון A2 בלבד, וביטוח החובה הוא כשל אופנוע 50 סמ"ק – כ-1,500 שקל. בנוסף, בניגוד למנועי בנזין, למעט החלפת נוזל תיבת הילוכים ונוזל קירור, המנוע אינו מצריך טיפולים תקופתיים. טיפול תקופתי לאופנוע עצמו, כל 40 שעות, צפוי לעלות כ-400 שקלים.

 עם התרחבות היצע המותגים של היבואן המקומי, הועבר משכנו לתל אביב, לאולם תצוגה חדש שנפתח ברחוב הרכבת 28 תל אביב. בנוסף, מתכנן היבואן להשתתף באליפות ישראל באנדורו וסופרמוטו עם רוכב בחסותו.

חלל התצוגה החדש של AutoElectic בתל אביב

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד