לקראת 2020: ימאהה MT03 חדש נחשף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה חושפת MT03 חדש שקיבל עיצוב ראדיקלי יותר שיקרוץ לקהל היעד הצעיר ומתלים משופרים. לישראל יגיע האופנוע החדש בתחילת שנת 2020

בימים אלו יצרניות האופנועים מחממות מנועים לקראת תערוכות קלן ומילאנו המתרגשות לבוא, והחשיפות טרם התערוכות הולכות ומתרבות. כעת מגיע תורה של ימאהה לחשוף את אחד החידושים החשובים שלה לקראת שנת 2020, ומדובר בדור חדש של MT03 – אופנוע הסטריטפייטר קטן הנפח שהוא אחד הלהיטים של ימאהה לרוכבים הצעירים ומוגבלי הרשיון מאז הוצג  MT03 בשנת 2016.



ימאהה MT03 החדש מתבסס על קודמו, אך עבר לא מעט שינויים ושדרוגים. בראש ובראשונה ניתן להבחין בעיצוב משודרג, מודרני ואגרסיבי יותר. את השינוי הגדול בעיצוב ניתן למצוא במסכת החזית המינמליסטית שכוללת מעתה שלושה פנסי LED, שניים צרים ורוחביים בחלקה העליון ומתחתם באמצע אחד עגול וגדול יחסית.עיצוב מיכל הדלק והגוף מפוסל ואתלטי יותר בהשראת MT07 החדש, שנראה פתאום יותר סולידי ביחס לאח הקטן החדש

מנוע הטווין המקבילי בנפח 321 סמ"ק לא עבר שינויים דרסטיים, אך הוא הותאם לתקני זיהום האוויר העדכניים, ועבר לטענת ימאהה כיול מחדש לטובת שיפור זמינות הכוח בסל"ד נמוך ובינוני. השלדה נותרה בתצורת צינורות מתכת ועברה עדכונים קלים, בעיקר כדי להצר את האופנוע ולאפשר חביקה טובה יותר של ברכי הרוכב בחלקו התחתון של מיכל הדלק. בנוסף שונתה נקודת העיגון של הזרוע האחורת ומורכזה כדי לאפשר התקנת זרוע חדשה וארוכה יותר מבעבר. אל הזרוע האחורית החדשה מצטרף גם מזלג הפוך חדש בקוטר 37 מ"מ עם כיול משופר ביחס לדגם היוצא.

עוד קיבל ימאהה MT03 החדש לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם מגוון אפשרויות הצגת מידע. מעתה לאופנוע ישנה גם קישורית לאפליקציית MyRide של ימאהה, המאפשרת לרוכב לקבל ולהוריד מידע טלמטרי אודות הרכיבה שלו. ימאהה MT03 החדש יוצע בשלוש צביעות: שחורה מלאה, שחור-כחול ושחור-לבן-אדום. MT03 החדש יגיע לסוכנויות ימאהה באירופה בחודש דצמבר, מה שאומר שבישראל אנו אמורים לראות אותו בתחילת שנת 2020.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד