למכירה: 60 אופנועים קלאסיים מאוסף פרטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אספן כפייתי של אופנועים מדלוואר החליט לרענן את האוסף שלו, ומציע למכירה כשישים אופנועי וינטאג׳. המחירים מתחילים ב-2,600 דולר, אך כדאי שתזדרזו כי הביקוש גדול

בארה"ב ישנה תופעה גדולה של אגרנות. על פי ויקיפדיה, ״הפרעת אגרנות כפייתית או הפרעת אספנות כפייתית היא סוג של הפרעה נפשית, הגורמת ללוקים בה לאגור ולאסוף באופן אובססיבי חפצים ופריטים שונים״. מי שצופה בתוכניות טלוויזיה של ערוץ דיסקברי, ערוץ ההיסטוריה וכדומה נפגש עם התופעה הזאת כמעט מדי שעת שידור – ועכשיו האגרנות הזאת משחקת לידיים שלנו הרוכבים.

בשבוע האחרון פורסמה באתר המכירות האינטרנטי קרייגליסט מודעה של אגרן ממדינת דלאוור, המציע למכירה כשישים אופנועים מהאוסף הפרטי שלו. המחירים מתחילים מ-2,600 דולרים ליחידה, ואפשר למצוא שם לא מעט אופנועים קלאסיים שידליקו את האספנים שבינינו ויגרמו לצביטה בלב לכל אופנוען אמיתי.

תמונה מהאוסף (צילום: מתוך המודעה)

אז מה מתחבה אצל אותו אספן/אגרן? בין היתר, רשימה עצומה של אופנועים הונדה מסדרת ה-CB הפופולארית אליהם מצטרפים לא מעט אופנועי ימאהה משנות השישים והשבעים, כמו גם דגמי ב.מ.וו קאוואסקי ורויאל אנפילד שונים.

מהתמונות השונות שפרסם אותו בחור, נראה שהאופנועים נמצאים במצב טוב למדי. עם זאת, לטענת המוכר הוא מקבל כמאה פניות ביום, כך שלא יהיה כל כך קל להניח יד על אחד מהדגמים – בטח אם אתם חיים מחוץ לצפון אמריקה.

״בבקשה מכם, שלחו לי הודעת דואר אלקטרוני עם שמכם, מספר הטלפון והאופנוע בו אתם מעוניינים״, הוא מדגיש במודעה. ״אני מקבל כמאה פניות מדי יום, אז בבקשה גלו סבלנות. אני אנסה ליצור קשר עם כולם. המודעה הזאת היא לא תרמית״. אגב, למקרה שתהיתם, המכירה נועדה כדי לפנות מקום ומזומן לאופנועים נוספים שיצטרפו לאוסף. פעם אגרן, תמיד אגרן

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד