כשהטנדר של GMC קיבל מדים של הארלי דיוידסון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדנת טוסקאני משחררת טנדר נוסף בהשראת אופנועי הארלי דיוידסון, הפעם על בסיס GMC סיירה

בעולם המוטורי האמריקאי ישנן שתי אבני יסוד שמעוררות גאווה בבעליהן: טנדרים גדולים ואופנועי הארלי דיוידסון שמנמנים. למרות שהארלי דיוידסון מתפתחת לכיוונים חדשים בשנים האחרונות, היא לא מתכוונת לייצר טנדרים. אבל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יש מי שחושב שאפשר לשלב בין המותג האמריקאי האייקוני לרכב האמריקאי האידיאלי. הארלי כבר עשתה זאת בעבר באופן חד פעמי עם טנדר במהדורה מיוחדת על בסיס פורד F150, אבל כיום מי שעונה על הצורך בשילוב הזה היא סדנת Tuscany Motors שמתמחה בשיפורי טנדרים.



טוסקני כבר הוציאה לשוק טנדר פורד F150 בגרסת הארלי דיוידסון מסוגננת, וכעת היא יוצאת עם דגם נוסף בהשראת הארלי, הפעם על בסיס טנדר GMC סיירה 1500, שייוצר במהדורה  מוגבלת של 250 יחידות בלבד. המהדורה המיוחדת, שתוצע בצבעי שחור או לבן, קיבלה תגי הארלי דיווידסון מתחת לשבכה הקדמית, על הדלתות ועל דלת הארגז יחד עם סמלי הארלי דיוידסון על הכנפיים. חלקים חיצונים כמו מסגרת השבכה הקדמית וטבעות הגרירה נצבעו בצבע הכתום המזוהה עם הארלי ועל הארגז ישנו כיסוי קשיח מלא עם סמל הארלי גדול המוטבע עליו, אותו תצטרכו להסיר אם אתם רוצים להעמיס אופנוע. למראה הקשוח של הטנדר תורמים חישוקי "22 ייחודיים שעוצבו בהשראת החישוקים של הארלי פאט בוי, עם סמל הארלי במרכז.



גם תא הנוסעים עבר טיפול דומה עם הרבה נגיעות קטנות שיזכירו לבעלים שמדובר במהדורה מיוחדת מעבר לכך שישנם בטנדר כמעט כל האופציות האפשריות, כולל מושבי עור מתכווננים חשמלית עם תפרים בצבע כתום, עליהם מוטבע כמובן סמל הארלי. גם הגימורים בלוח המכשירים, בדיפוני הדלתות ואפילו בתוך לוח המחוונים משלבים את הצבע הכתום הייחודי וסמל הארלי מתנוסס בגאווה גם על משענת היד שבין המושבים.

טוסקני לא הסתפקו רק בקוסמטיקה חיצונית והפנימית, שביננו, את חלקה אפשר לרכוש באמזון ולהרכיב בעצמכם גם על טנדר איסוזו דימקס יד רביעית. בנוסף דאגו בסדנה שה"הארלי טנדר" יציע גם ערך מוסף בתור רכב שטח, לכן צויידו אותו במתלים משודרגים עם הגבהות ובולמים מתוצרת FOX, צמיגי שטח בקוטר 35 אינטש ומיגוני גחון מלאים. מחיר הטנדר עומד על 95 אלף דולר, בהם יכולתם לקנות ארבעה אופנועי הארלי פאט בוי ועוד להישאר עם עודף לביטוח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד