תכירו את הטנדר החדש של הארלי דיוידסון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים ממילווקי יצרה טנדר קונספט לכבוד יום הולדה ה-115. הוא אמנם מתבסס על טנדר מתוצרת פורד, אך בניגוד לעבר מדובר במיזם עצמאי

בהארלי דווידסון ממשיכים בחגיגות ה-115 לחברה. אחרי מפגשי הרוכבים הגדולים, ולאחר שכבר הוציאה בירה הנושאת את שמה, הלכו אנשי החברה בגדול וחשפו את הטנדר של הארלי דיוידסון. טנדרים הם כלי התחבורה החביב על האמריקאים, ומשקפים את האופי והטעם האמריקאי בדיוק כמו הארלי דייוידסון לכן היה הדבר מתבקש.

להארלי דיווידסון יש גם מסורת של שיתוף פעולה עם פורד, יצרנית ה-F-150 שהוא הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב, וכבר יצרה מהדורות מיוחדות על בסיס טנדר זה ברוח המותג. הדגם האחרון בסדרה (בתמונה למטה) הופיע בשנת 2011.  עם זאת, למרות שהטנדר החדש בנוי גם הוא על בסיס פורד F150, הפעם לפורד אין כל קשר לרכב החדש באופן רשמי.

פורד F150 במהדורת הארלי דיוידסון משנת 2011

הכלי, שבינתיים הוצג רק כקונספט, מיוצר על ידי הארלי עצמה בשיתוף סדנה לשיפורי דגמי פורד בשם Tuscany Motor. דגם הקונספט מוצג מתחילת ספטמבר במוזיאון של יצרנית האופנועים בוויסקונסין. עם זאת, באתר ייעודי ניתן להירשם לרכישת הטנדר, שצפוי להיות משווק בקרוב לציבור במהדורה מוגבלת.

על פי הודעתה של הארלי, הטנדר נבנה בשיתוף מחלקת העיצוב שלה, כשהוא שואב את עיקר ההשראה מדגם הפאט בוי. כך, הטנדר כולל גלגלים בקוטר של 22 אינץ׳ עם הלוגו של חברת האופנועים, כמו גם מפלט מיוחד המעוצב בצורה אופנוענית.

השבכה הקדמית עוצבה מחדש כשהיא מצופה כרום בוהק ואופייני, יחד עם מסגרת בצבע הכתום המסורתי של הארלי. בתא הנוסעים גם בוצע עיצוב מחדש, עם ריפודים ודיפונים הנושאים את לוגו החברה, כשאפילו הרקע של השעונים בלוח המכוונים עוצב בהתאם עם לוגו ועיטורים כתומים.


״הארלי דיווידסון הוא אחד המותגים האייקונים ביותר בעולם״, אמר נשיא Tuscany Motor ג׳ף בארטשל. ״הטנדר החדש עוצב במטרה לעורר את תחושת העוצמה והכוח שנותנים אופנועי  הארלי דיווידסון לרוכבים עליהם״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד