ימאהה טריסיטי 125 ו-155 חוזרים בתקינת יורו 5

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אחרי היעדרות של שנה, קטנוע תלת הגלגל העירוני של יאמהה חוזר עם מנועים מותאמים לתקינת יורו 5 ומתיחת פנים מקיפה

אחרי היעדרות של קצת יותר משנה, ימאהה מחזירה להיצע הדגמים את דגמי טריסיטי 125 ו-155. יצורו של תלת הגלגל העירוני של ימאהה הופסק עקב אי עמידה בתקינת זיהום האוויר המחמירה יורו 5. כעת הוא חוזר עם מנועים עדכנים ולאחר שורת שדרוגים מקיפה, זאת למרות שהוא די בודד בשוק הקטנועים התלת גלגליים בנפחים קטנים שכן עיקר הכלים מסוג זה הם בטווחי נפח שבין 300 ל-500 סמ"ק (טריסיטי 300, פיאג'ו MP3 ופיג'ו מטרופוליס).

עיקר השינויים הם כמובן ביחידות ההנעה בנפחי 125 ו-155 סמ"ק מסדרת Blue Core הזהות לאלו שב-NMAX. כדי לשפר את התפוקה ואת פליטת המזהמים קיבלו המנועים עיצוב מחדש לראש הצילינדר, שסתום יניקה מוגדל ומערכת תזמון שסתומים משתנה. למנוע ה-125 הספק של 12.1 כ"ס ו-1.14 קג"מ, כאשר למנוע הגדול תפוקה של 15 כ"ס ו-1.42 קג"מ. לטובת שיפור צריכת הדלק ישנה מערכת חדשה לדימום מנוע בעצירה, ובימאהה טוענים שיש לה אופי פעולה נעים יותר בזכות יחידת מתנע ממוחשבת הממוקמת ישירות על גל הארכובה.

העיצוב החיצוני נותר דומה לזה של הדור קודם בשינויים קלים בלבד, אך מתחת לפלסטיקה ישנה שלדה חדשה בעלת בסיס גלגלים שהתארך ב-6 ס"מ כדי לשפר את היציבות ואת המרווח לרוכב. מאחור ישנו בולם אחורי כפול חדש עם מהלך ארוך יותר מבעבר העומד על 90 מ"מ. על הבלימה אחראים צמד דיסקים בקוטר 220 מ"מ מלפנים ודיסק בקוטר 230 מ"מ מאחור יחד עם מערכת בלימה משולבת המפעילה את הבלמים הקדמיים והאחוריים בלחיצה על מנוף אחד, מה שמאפשר לימאהה להימנע מהתקנת מערכת ABS יקרה.

פיצ'רים נוספים בטריסיטי החדש הם לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך LCD עם קישורית BT לטלפון הסלולרי ולאפליקציית מידע ייעודית ומפתח חכם להנעה נוחה.
שיווקו של ימאהה טריסיטי החדש אמור להתחיל באירופה בחודש אוגוסט וכרגע אין מועד להגעתו המחודש לישראל, כשסביר להניח שזה יקרה בתחילת 2023.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד