טעות מכוונת? כריס בירץ' חושף את האדוונצ'ר 790

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוכב האנדורו הניו זילנדי העלה לדף הפייסבוק שלו תמונה החושפת לראשונה את ק.ט.מ אדוונצ'ר 790 המסקרן האמור לצאת לשוק בקרוב. האם מדובר בטעות או בטיזר מתוחכם?

בחודשים האחרונים מסתובבות ברשת לא מעט שמועות, ובעקבותיהן גם תמונות ריגול של ק.ט.מ אדוונצ'ר 790 המסקרן. בטעות, או בטעות מכוונת, נחשף לפני מספר ימים האופנוע המדובר במלוא תפארתו ללא כל הסוואה בתמונה שהעלה לדף הפייסבוק שלו רוכב האנדורו של ק.ט.מ כריס בירץ'.

בירץ' העלה את התמונה לפני יומיים, ובה שהוא ישוב על גבי האופנוע במוסך בקליפורניה עם הכיתוב Oh yeah! This could be the one, זאת כאמור לפני שהאופנוע נחשף רשמית על ידי ק.ט.מ. התמונה זכתה עד כה למאות תגובות ושיתופים, ולמרות זאת היא אינה הוסרה מהרשת. אתמול העלה בריץ' תמונה נוספת בה הוא רוכב על אופנוע שטושטש והוסתר על ידי תמונה של וספה, כשהוא מציין שהוא בוחן משהו מעניין.

יתכן מאד והחשיפה נעשתה בטעות ובירץ' ניסה לצמצם נזקים, או שמדובר בחשיפה המנצלת את כוחה של הרשת החברתית. כפי שעולה מהתמונות שבירץ' בוחן את האדוונצ'ר 790 הסדרתי עבור השלוחה האמריקאית של ק.ט.מ, רגע לפני יציאתו אל השוק, כך שסביר להניח שהחשיפה הרשמית של האופנוע תהיה כבר בחודשים הקרובים.

קיומו של ק.ט.מ אדוונצ'ר 790 הוא לא סוד כמוס. כבר בנובמבר האחרון חשפה ק.ט.מ את קונספט בשם 790 אדוונצ'ר R, שהיה הרבה יותר מקדימון לאח קטן במשפחת האדוונצ'ר הכתומה שיתברג מתחת לדגמי ה-1290 וה-1090. כפי שניתן לראות בתמונות, הדמיון בין הקונספט לגרסה הסדרתית גדול מאד, עם גוף צר יחסית לדגמי האדוונצ'ר הגדולים, פנס LED דקיק המתחבא מאחורי המשקף ומקום למערכת ניווט לטובת המטיילים או המתחרים במרוצי הסיבולת.

מראה האופנוע קרוב יותר לדגמי ה-450 במשתתפים במרוצי הדאקאר מאשר לדגמי האדוונצ'ר הגדולים והשמנמנים. האדוונצ'ר 790 יעשה שימוש במנוע הטווין המקבילי החדש של ק.ט.מ המותקן בדיוק 790 שהושק בישראל בשבוע שעבר, אשר יציע הספק של למעלה מ-100 כ"ס בגרסה הסדרתית. מבנה המנוע יכתיב גם שלדה חדשה ושנה מזו של דגמי האדונצ'ר הגדולים בעלי מנוע הוי-טווין, כשהמשקל היבש המשוער של האופנוע יהיה באזור ה-180 ק"ג.

תמונה ראשית: דף הפייסבוק של כריס בירץ'

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד