חלומות מתגשמים: המוזיאון שמאפשר לרכב על אופנועים ששווים מיליונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוצים להגשים חלום ולרכב על אופנוע ששווה מיליונים? מוזיאון האופנועים הלאומי של בריטניה מאפשר מעתה לקחת ליום אחד אופנועים מהאוסף, כמו למשל בראף סופריור SS1000 ששווה 200 אלף פאונד

התעוררתם בבוקר ורציתם לצאת לרכיבה על גבי וינסנט בלאק שאדו סדרה C משנת 1949 בשווי מאה אלף פאונד? ומה עם בראף סופיריור SS1000 משנת 1930 ששוויו המוערך עומד על 200 אלף פאונד? עכשיו זה אפשרי גם אם אתם לא מיליונרים, אלא רק חוסכים קצת כסף כדי להגשים חלומות.

מוזיאון האופנועים הלאומי של בריטניה, הנמצא בעיירה ביקנהיל אשר ממוקמת במרכז האי, יאפשר השכרה יומית של אופנועים סופר נדירים ויקרים מהאוסף שלו במשך חצי שנה, בין מרץ הקרוב לחודש ספטמבר. החוויה תתאפשר למנויי המועדון, המשלמים דמי מנוי שנתיים של כ-30 פאונד.

אבל אל תמהרו לטוס אחרי שהתקשרתם למוזיאון ועשיתם מנוי. כדי לכסות את עלויות הביטוח, כל אדם שיבקש לקחת אופנוע לרכיבה יומית יידרש לשלם עוד מאות פאונדים. כך, למשל, מי שירצה לעלות על הוינסנט בלאק שאדו יידרש להוסיף 750 פאונד, ומי שירצה לחוות איך מרגישה רכיבה על גבי אריאל סייקלון 650 משנת 1958 יוסיף 350 פאונד.

במוזיאון מספרים כי כל האופנועים ליום הפעילות הראשון כבר הושכרו, ואמרו כי הם מצפים לביקוש גבוה. ״אנשים חושבים ש-750 פאונד זה הרבה כסף, אבל אנשים מוכנים לשלם את הסכום הזה על חוויה כזאת בכל יום״, אמר מנהל המוזיאון ג׳יימס הוויג. ״אנחנו נעשה את ימי הרכיבה רק בין מרץ לספטמבר בשל מזג האוויר״.

מוזיאון האופנועים הלאומי של בריטניה נפתח בשנת 1984, וכיום הוא מחזיק אוסף של 850 אופנועים בריטיים שיוצרו על ידי 171 יצרנים שונים. השווי המוערך של האוסף שמוחזק בעיירה הקטנה עומד על כ-34 מיליון פאונד. גם אם לא תכולו לשכור את אחד האופנועים שמציע המוזיאון, בהחלט שווה לבקר בו בנסיעה הקרובה שלכם לאנגליה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד